۱۴۰۳ مرداد ۲۹, دوشنبه

عکس مزاحمین روابط زن و مرد و بدگویی کننده ها از زنان

هشدار
سوای قتل و شکنجه کلیه باند دانشجویان دانشگاه کاشان و باند ک۱۹پ۱۷ و باند لاتهای اطراف برج افق اکباتان بصورت سازماندهی شده تفریح و شغل مزاحمت برای زنان تنها و مدرن و شغل مزاحمت برای دوست پسر و دوست دخترها و مزاحمت برای زن و مردی که بیرون رفته اند دیدار کنند دارند و روزانه به هزاران لات و اوباش نوجوان و جوان ماموریت می دهند مثلا زنی با مردی تازه آشنا شده در کافی شاپ است لات ها می روند به مرد یا بلند می گویند (این زن را قبلا صیغه کردیم سوراخ کونشم دیدیم) ببخشید من از لحاظ قضائی باید عین حرف زشت لات مذکور را بنویسم. کلیه زنان ایران با هر سبک رابطه جنسی نزد انسان فهیم، عزیز و محترم هستند.
همه لاتهای نامبرده چنین رهبری و طراحی عملیاتی می کنند بخصوص
قدیری و داودی و اخوان و بدری اغول بیک و حاجی زاده و پارسا داوودی و افتخاری و ذوالفقاری و نیکونژاد و محمدباقر سلکی و مجیدامیری و تورج رام و برادران ابوالقاسمی کنی

ده ها نفر اینکاره و رهبر این جنایت هستند ولی خانواده های نامبرده در این پست بیش از همه علاقه به مزاحمت دارند.

عکس برخی از همین اوباش که رهبر توهین به زنان هستند.
@kashan_un

@spy_dust

@p14819
 @p_crimes 

با توجه به پخش اعلامیه و خبرهای اینترنتی که از سال ها قبل درباره این جنایتکاران دانشگاه کاشان و جنایتکاران ک۱۹پ۱۷ و ۱۴۸۱۹ داده ام و با توجه به اینکه خود جنایتکاران با دوربین مخفی و تروجان میبینند که چه ارسال می کنم وقتی مردم عادی و خبرنگاران و پلیس برای کسب حقیقت وارد محله و ساختمان میشود همین اوباش با مهارت او را احاطه می کنند و حتی به دروغ خود را صدر یا ثفة یا صدر ثقة الاسلامی معرفی می کنند و اطلاعات غلط به فرد می دهند و بعضی وقتها او را تعقیب و سر به نیست می کنند.
هدف آنها آزار بیگناهان به هدف منفور کردن و بدنام کردن خانواده سکولار و اومانیست صدرثقةالاسلامی است.

















کسب درامد کثیف و مفتخوری

مفتخوری
کجای دنیا غیر از کشورهای اسلامی به مردان و زنان برای مزاحمت و لات بازی و شرخری و اوباشی گری و مردم آزاری علیه زنان و علیه رابطه زن و مرد و علیه نویسنده ها و هنرمندان و ورزشکاران پول پرداخت می کنند آن هم به نام حمایت از اسلام یا نمی گویند برای حمایت از اسلام است ولی امکانات پلیس و واجا و سپاه را در جهت حمایت از این اوباش بکار می گیرند.

با دوربین جاسوسی و استراق سمع و اسپیکر مخفی مزاحم مردم شوند.
این چهار باند همه اعضایش شرخر و آشغال و اوباش هستند.
قدیری و بدری اغول بیک و داودی از بدو سکونت اوایل دهه ۱۳۹۰ تاکنون تقریبا همیشه در ساختمان هستند. چرا؟ و منبع درامدشان چیست؟ منبع درامدشان را چگونه بدست آورده اند.
چرا نیکونژاد شیرازی از مرداد ۱۴۰۱ تاکون دایم در اطراف برج افق بخصوص ک۱۹پ۱۵ و ک۱۹پ۱۷ و ک۱۹پ۱۹ حضور دارد؟ (نیکونژاد در دهه ۱۳۸۰ خودش را کارمند امنیتی فرودگاه مهرآباد در لباس فروشنده فرش فرودگاه اعلام کرده بوده است. و مجید امیری که مقلد صدای میبدی پارس تیوی نیز هست خودش را مامور امنیتی صدا و سیمای قم معرفی کرده بوده است)
این آدمها و خانواده شان فعالیت هایی دارند که ماهی ۱۰هزار دلار آمریکا هزینه دارد از کجا می اورند؟
مردم معمولا گزارش نمی دهند ولی از هر چند میلیون یک نفر به بعضی چیزها توجه می کند و گزارش کتبی در قالب وبلاگ و کانال و کامنت و ایمیل و کاغذ به ادارات می دهد. واقعا صداهایی از بلندگوهای موجود با سیستم هک سراسری پخش میشود که در مکانهایی که دوربین نظارت شهری و عمومی و مکانهایی که این چهار باند دوربین مخفی نصب کرده اند، مزاحم مردان و زنان مختلف میشوند ولی این صداها در حد حداقل شنوایی از لحاظ دسیبل پخش میشود و فقط برخی از مردم میشنوند و در بلندگوها در سال ۱۴۰۲ بیش از همه اخوان و خانمی که خود را به دروغ مسیح علی نژاد معرفی کرده بود و محمدمهدی نیکونژاد شیرازی و داودی و حاجی زاده پخش میشد.
پخش صدا از بلندگوها به این سبک علیه مردم حداقل از اوایل دهه ۱۳۹۰ ولی بصورت خاص حداقل از اواخر دهه ۱۳۷۰ آغاز شده است.

این حفظ اسلام و تبلیغ اسلام با این روش های ضد انسانی از قبیل موارد زیر صورت می گیرد:
1_لوازم جاسوسی در حریم خصوصی. و کاری و پخش صدا از اسپیکر مخفی و هک شده.
2_شرخرپروری و لات پروری
3_مزاحمت در روابط عشقی و جنسی مردم
4_ پخش صدا در شهر و از رابیتس مغازه ها
5_آزار ورزشکاران و هنرمندان و نویسندها
6_ آزار زنان بخصوص آزار زنان مجرد تنها و فضولی در زندگی آنها و شایعه سازی
7_استفاده از شبیه القیافه و شبیه الصدای مجریان ماهواره و مشاهیر و افراد گمنام
8_عوضی بازی یعنی خود را به نام دیگری و به نام تارگت معرفی کردن
9_ شهادت و روایت دروغ کردن
10_ بدروغ خود را وکیل و رئیس و مرئوس و دوست و همکار و همسر و دوست دختر و دوست پسر تارگتها اعلام کردن
11_ مغازه داران را تشویق یا ترقیب یا تهدید کرده تا جنس را گرانتر بفروشند به برخی تیپها یا برخی اشخاص
12_مغازه داران را تهدید یا ترساندن تا به اشخاصی ارزان تر از حد بفروشند.
13_مضروب کردن یا آزار مغازه داران و کارمندان با نشان داذن عکس تارگت یا ذکر اسم تارگت که می خواهند منفورش کنند. (مثلا مغازه داران را اذیت کنند بگویند در حمایت از علی کریمی یا فلان فرد گمنام چنین داریم می کنیم.)


لازم به ذکر است در ک۱۹پ۱۷ روبروی برج افق اکباتان، واحد ۴ قدیری و واحد۸ بدری و واحد۱۰ اخوان و داودی و واحد ۹ افتخاری و رزاقی و واحد ۱۴ رستمی و زمان سکونت زبرجدی شهریار تا بهمن ۱۴۰۱ بیش لز بقیه واحدهای سهم غفاری پور میهمان از نوع لات و اوباش متجاهر و غیر متجاهر داشته و دارند و همگی این واحدها توسط اوباش جنگ روانی دانشگاه کاشان خط می گیرند و حمایت میشوند.

این حرامزاده ها جنایت می کنند می گویند برای حمایت از خواهر فلانی کردیم.

یا جنایت می کنند می گویند برای رفع مزاحمت علیه چهار برادر ابوالقاسمی کنی و ابوالفضل محمدی کردیم.

یا در جهت منافع این چهار برادر و تورج رام جنایت می کنند و چون با همکاری خود همین ها نام این چهار برادر و تورج رام را صدر ثقة یا AliSadr و ‌AliSeghat (عوضی بودن این چهار برادر) تبلیغ می کنند که این جنایات را برای دفاع از علی ثقة و علی صدر کرده اند. تا من که گزارشگر هستم را خراب کنند.

دفعه های قبل که گزارش دادیم اینها بدروغ خود را خواهر ما معرفی می کنند خود مردان مجرم رفتند داخل پلاک ۱۵ زنی بیگناه که عادت داشت وقتی از کسی نزد وی بدگویی می کردند میگفت (اون هم خواهر من) و (اون هم برادر من چرا بدگویی کنیم) را مضروب و اسیر کرده بردند. کسانیکه این جنایت را کردند تورج رام و ابوالقاسمی ها و بدری و قدیری و حاجی زاده و رستمی و زبرجدی شهریار و بدری اغول بیک و داودی و خلیفه بنی روانی و قدیری و نیکونژاد بودند.

روش های خدعه و برائت

روش برائت
این خانواده های دانشگاه کاشان و ک۱۹پ۱۷ و لاتهای بلوار فردوس از یک روش جنگ روانی برای بری نشان دادن خود از جرم و جنایت استفاده می کنند.
هر بار که گزارش می دهم مردم عادی و اساتید دانشگاه و پلیس و قاضی به ک۱۹پ۱۷ و ساختمانهای دیگر می آید و این مردان و زنان مجرم شروع به مسخره بازی می کنند و مجموعه کارهایی می کنند و مجموعه حرفهایی میزنند که شخص مهمان یا مدعو فکر می کند اینها مجرم نیستند مثلا می گویند ما مسخره بازی می کنیم و در مسخره بازی الکی دوست داریم بگویم برو حساب آن را برس یا برو زن را شلاق بزن و همسایه ما ساده لوح است باور کرده است:

۱- دیوانه اند و مجرم نیستند

۲- جمعی شاد هستند و محال است زن آزاری و قتل زن کنند.

۳- اینها جون به همسایه فحش دادند همسایه از عصبانیت و لج داستان دروغ ساخته

۴- خیال کند جواز از وزارت اطلاعات و سپاه و قضائیه دارند

۵- خیال کند فضولی کند کشته میشود.

۶- جلوه می دهند افغانی کشتن ایرانی ها می گویند به من چه. (اگر مدعو افغانی باشد برعکسش جلوه می دهند)

۷- احاسات فردی و کینه توزی فردی مدعو یا فرد کنجکاو را تحریک می کنن و مثلا می فهمند طرف حزب الهی است می گویند زنی را که مضروب یا مقتول کردیم رقاص بود.
اما اگر بفهمند طرف مدرن است درباره همان زن رقاص می گویند آن زنی که همسایه گزارش داده مضروب و مقتول شده حجاب بان بود.


یکی از کارها که بارها کرده اند ،در سال ۱۴۰۱ بخصوص، زنان را مضروب و پلیس برای بررسی گزارش تلفنی مضروب شدن زنان به کوچه می آید تا به ک۱۹پ۱۷ برود از پلاک ۱۷ و ۱۵ و ۲۳ مردان و زنان و کودکان باند همانها که زنان اسیر را مضروب کرده اند به سرعت بیرون می دوند و به طرف ماشین پلیس می دوند گویا کسی تلفن یا بیسیم به آنها زده می دانند پلیس دارد می آید و خود را آماده کرده اند، و با ژست وحشت زده می گویند فلان پلاک ماشین و فلان ماشین در کوچه زنان را مضروب کرد و اطلاعات غلط می دهند و پلیس هم چندان پیگیری نمی کند و آنها خودشان با یک کلاغ چهل کلاغ زنان مضروب شده را از دید پلیس مجرم جلوه می دهند. مثلا با ژست وحشت زده می گویند گرجه زن رقاص یا سکسی بود ولی حقش نبود سرنشینان ماشینها کتکش بزنند (در حالیکه خود راویان زنان یا زن را کتک زده بودندو اسیر را منتقل کرده به جای دیگر.)

جوری شرخری می کنند که تارگت نزد مردم خیالاتی یا دیوانه به نظر برسد.

جوری شرخری می کنند که تارگت نزد مردم خیالاتی یا دیوانه به نظر برسد.


حمید کارگر پیر و محمدصادق اسدی رازی و امیر وارسته حیدری و فرهاد مختاری کرچگانی و محمدمهدی نیکونژاد شیرازی و تعدادی دیگر از دانشجویان در سال ۱۳۷۶ معادل 1997 عقیده داشتند که اگر یک تهاجم با وسایل جاسوسی بگونه ای صورت گیرد که اظهارات تارگت و قربانی را بشود پسیکوز یا سایکوز نظیر اسکیزوفرنی یا افسردگی یا وسواس یا مانیک جلوه داد تارگت هرگز از شر جاسوسان رهایی نخواهد یافت و عملیات علیه تارگت تا سالها با موفقیت ادامه خواهد یافت چون دادگاه و گزارش و شکایت به نفع مهاجمان خواهد شد.

ترکیب جاسوسی و شرارت و شرخری علیه تارگت برای آنان موفقیت و برای تارگت محکوم شدن به بیمار روانی به دنبال دارد.

کد غلط پلیس مثلا مشکل پورن استار!

 کد غلط پلیس مثلا مشکل پورن استار!

یک روش که پلیس و سپاه و ارتش و بسیج ایران از اول انقلاب اسلامی تاکنون برای سرکوب دگراندیشان و سرکوب ملت ایران استفاده کرده و می کند و این باند دانشگاه کاشان و لاتهای بلوار فردوس و اراذل ک۱۹پ۱۷ نیز استفاده کرذه و می کنند به شرح زیر است.
آنچه در کشورهایی مثل اروپا و روسیه آمریکا و چین آزاد و بایسته است در ایران حرام و جرم است
و
آنچه در ایران آزاد و بایسته است در کشورهای مذکور جرم است.

این اراذل برای اینکه مشخصات نویسنده وبلاگ را بگیرند یا مجوز ارسال جاسوسی با لوازم از کشور توریستی بگیرند یک کلک بزرگ به شرح فرض و مثال زیر می زنند:
مثلا تارگت در تهران زنی رقاص زیرزمینی است چون رقص در اسلام حرام است (مجرم رقص) اعلام میشود.
این را به خارجی ها با خدعه و بازی با کلمات یا کد غلط اعلام می کنند.
در نتیجه پلیس چین یا روسیه و اروپا خیال می کند خانم مذکور (مجرم رقص) از نوع کشور خودشان است ، مثل کشور خودشان زنی است که مانع رقصیدن مردم میشود و پلیس نهایت همکاری را می کند.

اینها اگر کسی وبلاگ یا کانال داشته باشد که نود یا عکس لختی از نظر خارج مجاز را نمایش می دهد به پلیس خارجی جوری اعلام می کنند و از کدی استفاده می کنند که مورد کلی اش (جرم نود) است ولی کشور خارجی خیال می کند جرم وی یکی از موارد زیر است :
۱- هک کردن سایت نود یا پورن
۲- نمایش عکس نود یا پورن بدون دادن پول سایت اصلی.
۳-تهدید هنرمند نود یا پورن به آزار و اذیت.
۴-فروش عکس نود یا پورن بدون اجازه سایت تولید کننده
۵- نفرت پراکنی علیه پورن یا نود.

یعنی ببینید چه شارلاتان هایی هستند شما عکس نود رایگان مجاز گذاشتی نود را پورن اعلام و باز پورن را جوری اعلام به خارج می کنند که گویا ۵ مورد فوق است.

مثلا شما بطور گمنام یک سایت سیاسی دارید و مشخصات شما را نمیدانند ولی یک عکس نود گذاشتین اینها هنرپیشه نود را دعوت به ایران و مضروب می کنند و به پلیس به دروغ ضارب را صاحب وبلاگ معرفی می کنند و اطلاعات لازم را کسب می کنند.

عکس و تخصص و شغلهای این جنایتکاران

عکس برخی همدستها و روسا و مرئوسین مفسدین دانشگاه کاشان.
اینها از سال ۱۳۸۸ توسط باند دانشگاه کاشان در ادرس تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی روبروی برج افق اکباتان و روبروی پژوهشکده سوانح طبیعی کوچه ۱۹ پلاک۱۷ در سهم سازنده غفاری پور اسکان داده شده اند.
تخصص و شغل این ها:
۱-متجاوز جنسی

۲-فضولی در رابطه جنسی مردان و زنان

۳-لات و عربده کش و مزاحم و شرخر جنسی

۴-حمله به جشن و پارتی که پول زور نداده باشد

۵-قتل زنان و مردان به بهانه های منکراتی و شرعی و صادرات و فروش اندام از قبیل چشم و قلب و کلیه و کبد

۶- انواع شرخری

۷- خرید و فروش املاک مصادره ای که در دفاتر موجودی حکومت ثبت نشده است.

۸-پروزه سرکوب زن زتدگی آزادی و دامگذاری

۹- زورگیری ملک و قتل صاحبخانه

۱۰-عملیات شبیه الصوزت و شبیه الصدا

۱۱- نفوذ شدید در ادارات بخصوص در حراست و قشر کم سواد نظیر سرایه دار و نظافتچی

۱۲-تجارت و خرید و فروش کودک و زن

۱۳- نصب وسایل جاسوسی و جاسوسی کردن از میلیون ها حریم خصوصی زندگی یا کاری

۱۴- واسطه قضایی تبدیل سنگسار به بخشش و آزادی.
۱۵- پرونده سازی و بیگناه را به زندان و سنگسار محکوم می کنند.
۱۶-ختنه وآسیب به زنان

 


























 

03-خلاصه ای در چند بخش از جنایات و جنایات فرهنگی واحد های جنگ روانی و ضد فرهنگی حکومت اسلامی

نکته دیگر اینکه این دانشجویان و نوکرانشان در ک۱۹پ۱۷ و اطراف برج افق اکباتان همگی اختلال شخصیت تجاوزگری دارند یعنی دوست دارند بدون اجازه زن به او دست زده و کارجنسی کنند یا دوست دارند بدون اجازه زنان و مردان رابطه جنسی آنها را تماشا کنند. یا دوست دارند در رابطه مردان و زنان خود را دخیل کنند. دوست دارند رابطه ها را به هم بزنند. کلا هر دخالت بی اجازه و تحمیلی تجاوز است.

این دانشجویان و خانواده های ک۱۹پ۱۷ و لاتهای ۱۴۸۱۹ تهران هرکس مجلس پارتی و رقص و عروسی و شادی برگزار کند و پول زور به اینها یا پلیس نداده باشد کارشان حمله به پارتی و ضرب و شتم و اسیرگیری است اما اگر پول به اینها بدهید به پارتی و جشن و عروسی شما حمله نمی کنند.

یکی از موارد جنون جنسی اینها اینطور است که بعد از رابطه جنسی برعکس اکثریت مردان که زن مذکور محبوب تر برایشان میشود ، اینها نسبت به زن مذکور احساس تنفر می کنند.

مورد دیگر جنون جنسی اینان بدگویی از زیبایی های اندام زن است. مثلا هنگام تماشای رقص شکیرا و بیانسه و ... با الفاظ زشت به مسخره کزدن پا و باسن و سینه های آنان با الفاظ زشت میپردازند و با همسران خود نیز چنین وضع صحبت می کنند.

مورد دیگر اینکه دلال قضائیه و پلیس هستند و با دریافت پول، آنگاه جرمی که می تواند زندان یا شلاق یا اعدام و سنگسار حکمش باشد را به برائت تبدیل می کنند ، ولی چون مافیاگری و جنگ روانی کارشان است افراد بیگناه را با مجموعه ترفندها به زندان و شلاق و اعدام و سنگسار محکوم می کنند. مثلا در راستای فروش املاک مصادره ای و سایر عملیات شرخری.

نکته دیگر اینکه این دانشجویان که کارشان ضدیت با لذت و تفریح است و کارشان بد عاقبت کردن طرفداران رقص و آواز و سکس است خودشان طرفدار لذت بردن خودشان از این موارد است و علاقه دارند با زنان داخلی و خارجی که ورزشکار یا رقاص یا آوازخوان هستند ، رابطه برقرار کنند پس از خارج به ایران دعوت می کنند ولی در راستای جنگ روانی اینها اسم فعالان گمنام حقوق بشر و اپوزیسیون را روی خودشان می گذارند و از طرف آنها با همکاری پلیس و حکومت دعوت می کنند و گاه آزار نیز بعد از لذت بردن و تفریح به زن خارجی میزنند تا اسم آن فرد در لیستهای سیاه خارج و داخل کشور قرار بگیرد.

ادامه دارد...

02-خلاصه ای در چند بخش از جنایات و جنایات فرهنگی واحد های جنگ روانی و ضد فرهنگی حکومت اسلامی

مسئله دیگر این است که این تروریستها که ما را احاطه کرده اند خدای دروغگویی و خدای جعل و خدای کلاهبرداری و خدای عوضی بازی هستند و سالهاست مانع ارتباط ما با دیگران میشوند.

نکته بعدی این است که از چند دهه پیش تلفنهای ثابت و موبایل ما را به شدت کنترل می کنند و جای ما تلفن را جواب می دهند و جای ما تلفن می زنند و وقتی ما به برخی شماره ها زنگ میزنیم منتقل میشود بدینگونه که صبر می کنند منشی اتومات بگوید کدام شماره داخلی را باید بگیریم آنها بعد از شنیدن پالس نمره گیری شماره را منتقل می کنند.

نکته بعدی اینکه درخانه من و هزاران فعال اینترنتی در پشت سرمان روی کامپیوترمان دوربین های مخفی زوم کرده بوده و زوم هست و از ابتدای ورود اینترنت به ایران این جاسوسان علیه خیلی ها چنین کرده اند. اینها با دوربین مخفی یا با تروجان می فهمیدند برای اپوزیسیون یا برای فروم های گفتگوی خارجی یا شبکه های دوستیابی چه مطالب علمی یا سیاسی یا نقد دین چرک نویس شده و آنها بی خبر از ما قبل از انتشار مطلب دراینترنت، مرتبط با مقاله ها با اپوزیسیون و کاربران فروم ها ارتباط برقرار کرده اند و فریب داده اند و پناهنده تقلبی و جاسوس و تروریست به خارج اعزام کرده بودند و الان برخی پناهنده ها و نفوذی ها در اپوزیسیون به این طریق نفوذ کرده اند.
توجه کنید که هزاران نویسنده سیاسی و فرهنگی در اینترنت است که اولا گمنام و بدون عکس و مشخصات و ثانیا فقط نوشتاری برای اپوزیسیون و خارجی ها مطلب و خبر می فرستند. این باند جاسوسی و جنگ روانی دانشگاه کاشان و سایر فعالان جاسوسی واجا و ساس و مافیا با توجه به دوربینها و استراق سمع ها توانسته اند خود را جای بسیاری از نویسندگان جا بزنند و پناهندگی تقلبی بگیرند سپس نویسنده اصلی را حذف یا زندانی کنند.

در سال ۲۰۲۲ اتفاقات متعددی افتاد که من متوجه شدم که این تروریستها جای من دارند با خارجی ها و اپوزیسیون ارتباط می گیرند و متوجه شدم از اول آمدن اینترنت چنین می کرده اند برای همین بلافاصله با سازمانهای امنیتی ابرقدرتها و کشورهای همسایه تماس گرفتم و ناشناس اطلاع دادم که چنین کاری در جریان است و همچنین در چندین فروم انگلیسی زبان معروف اطلاع رسانی کردم.

همه اسامی جنایتکاران که در این چند کانال و وبلاگ نام بردم در همه این جنایات عمل می کنند ولی از سال ۱۴۰۰ تاکنون محمدمهدی نیکونژاد شیرازی و عزیزالهی و ذوالفقاری و محسن خلیفه بنی روانی و قدیری و داودی و اخوان و رزاقی بسیار بسیار دارند خودشان را نویسنده مقالات من معرفی می کنند و همچنین به دروغ نام فامیلی من را در تلفنها و بیسیم ها که میزنند و در دیدار با لات ها و اوباش تهران اعلام می کنند.

این اولا نشان می دهد که اینها اوباش جنگ روانی حکومت هستند. ثانیا با توجه به بعضی حرفهای شنیده شده حداقل یکی از این چند اسم که الان در همین پاراگراف نوشته ام جاسوس دوجانبه اپوزیسیون یا اسرائیل است و اینکه اپوزیسیون یا کشور خارجی جارچی و لات و اوباش دم خانه فعالان مدنی و نویسندگان بفرستد تا عامل خودش راحت عملیات کند ناجوانمردانه است و پذیرفتنی نیست.

من احتمال می دهم تروریست و ضارب سلمان رشدی کاملا مرتبط با این چهار باند است که من از قدیم دارم اطلاع رسانی می کنم که جنایتکار و شکنجه گر و تروریست هستند و من اسامی ده ها جنایتکار این باندها را اعلام کرده ام.
ادامه دارد....

خلاصه ای در چند بخش از جنایات و جنایات فرهنگی واحد های جنگ روانی و ضد فرهنگی حکومت اسلامی

در دانشگاه کاشان برخی دانشجویان با کارآموزی و کارورزی و شرکت در کلاس های ویژه جدا از درسهای آبکی هنر تربیت شدند تا هرکدامشان متخصص در تمام موارد زیر بشوند:

 1_جاسوس ازحریم خصوصی مردم عادی و مشاهیر بشوند.

 2_ متخصص جنگ روانی.

 3_متخصص جنگ فرهنگی.

 4_ اوباش ضد فمینیسم و ضد زن و ضد روابط زن و مرد.

 5_ضدیت با لیبرالیسم و سوسیالیسم.

 6_متخصص بخور بخور (رانتخواری و ویژه خواری و مال مردم خوری و املاک خوری و پولشویی).

7_شرخری و شرخر پروری.

8_ دامگذاری.


بعد از نقش کم یا زیادشان در یازده سپتامبر و توانایی گول زدنشان در یازده سپتامبر توانستند وسایل جاسوسی فوق مدرن از ابرقدرتها تهیه کنند.
این دانشجویان می گویند از قدیم برای جاسوسی توی گوش تارگت ها میکروفن بیسیم وصل می کرده اند. اینها بعد از دروغ بافی ها و مانورهای لازمه در رابطه با یازده سپتامبر ایمپلنتهایی از ابرقدرتها گرفته اند که گویا سپاه پاسداران به این سمعکها (حلزونی کامپیوتری) می گوید
این ها دستکم از سال ۱۳۸۰ وارد پروژه فروش املاک کشوری و آن دسته از املاک مصادره ای شده اند که عمدا و رندانه در دفاتر حکومتی لیست نشده اند یعنی در کتب و پرونده ها اطلاعات ثبت نشده و از یک طرف از صاحبانش خلع ید غیر رسمی شده و از طرف دیگر در لیست املاک تحت تملک حکومت یا مردم قرار ندارد و دولت خبر ندارد ولی بعضی مقامات کشوری خبردار بوده و هستند.

در این راستا این دانشجویان سابق از سال ۱۳۸۲ ادعا کرده اند فامیل مادری من برای بعضی مقامات جمهوری اسلامی از دهه ۱۳۶۰ املاک مذکور را می فروشند و درصد می گیرند و خواستار سهم بودند. املاک چمخاله و اطراف رودهن را مثال می زدند.
اما اقوام مورد اشاره آنها زندگی معمولی دارند و یا جلوی من وانمود می کنند که دارایی شان چند آپارتمان معمولی و خودروهای معمولی است. با توجه به این که من اهل باج دادن نیستم ولی فامیلم اهل باج دادن و پنهانکاری هستند ممکن است اگر ادعای این دانشجویان درست باشد این حکومت فامیل را با روش های جنگ روانی و سایر روش های چماق و هویج یا روش های دیگر وادار به همکاری جهت فروش میلیاردها دلار آمریکا املاک مصادره ای کرده باشد.

من در دانشگاه کاشان نویسنده مقاله های لیبرالی در مجله جنبش بودم و مجله ستون آزاد هم مدیر مسئول و نویسنده و سردبیرش بودم.
بعد پایان دانشگاه این دانشجویان به روش های خودشان بارها به من اطلاع دادند که ازحکومت و ملایان پروژه علیه من به خاطر مقالات لیبرالی اخذ کرده اند و انواع مزاحمت ها علیه ما اغاز کرده اند که از آنچه برخی دگراندیشان در ماهواره و اینترنت گزارش می کنند، بدتر است.
موارد متعددی است.
مثلا از ۲۰ سال پیش که برای خرید کالا به مرکز اصلی فروش می رویم قیمتهای پرت و پلا همه مغازه ها می گویند مثلا در اینترنت نوشته فلان مارک و مدل ۱۰میلیون تومان همه مغازه های پاساژ می گن ۱۶ میلیون و فقط یک مغازه قیمت واقعی ۱۰ می گوید و ما مجبوریم ازهمان یک مغازه بخریم.
برخی مواقع بدتر هم هست مثلا از مغازه ای خرید می کنیم می بینیم کالایی را ۱۰میلیون به ما داد بعدا می فهمیم که کالا ۱۵ میلیون بوده امنیتی ها وادارش کردن ۱۰ میلیون بفروشد سپس از او امضای شکایت آمیز گرفته اند و من که به مغازه دار مراجعه می کنم حاضر به همکاری نمی شود که از وزارت اطلاعات و اوباش جنگ روانی اش شکایت کند.
این شکایتها که امضا جمع می کنند نیم بند است و به قضائیه و پیامک نمیرسد ولی پلیس هایی دارند راه می افتند در پاساژها اسناد را نشان سایر اصناف و مغازه ها می دهند و دروغسازی و نفرت سازی می کنند.
مورد دیگر:
این دانشجویان جنگ روانی کارشان سازماندهی لاتها و اوباش است تا مزاحم روابط معمولی و کاری و عشقی و سکسی میلیونها دختر و پسر و زن و مرد است و عاملین این امور را در ساختمان محل سکونت ما ساکن کرده اند.

ماجرا از آن قرار است که من در دانشگاه تبلیغات حقوق بشری می کردم مثلا مجازات های شلاق و اعدام و سنگسار و ممنوعیت رقص و اواز را شیطانی می دانستم.
این باعث لج و عصبانیت این دانشجویان شده بود.
ازهمان زمان تاکنون چند بار تلفنی با حقوق بشری های ایران صحبت و دیدار داشتم ولی مشخص شد انتقال مکالمه داده اند و با منتخبین همین باند صحبت کرده بودم و گول زده شده بودم.

بعد که خانه را مشارکت کردیم همین باند خانواده هایی در ساختمان ۱۶ واحدی ما نشانیده که برای تمسخر حقوق بشر از سال ۱۳۸۸ تاکنون بخشی از شکنجه های اوین را قبل از کرونا به صورت کار در منزل در واحدهای یک و 4 و 8 و 9 و 10 و 12 و 14 و 15 انجام داده و می دهند.

مثلا یک هفته مانده به اولین حمله معروف به اشرف چند مجاهد خلق از اشرف دزدیده و در طبقه ۵ و ۳ شکنجه می دادند.

همچنین جند سال پیش طبقه سوم و ک۱۹پ۱۹ از ونزوئلا خارجی آورده بودند شکنجه می دادند و کلمه کودتا در صحبت ها بود و من هم به اپوزیسیون و دولت ونزوئلا و وزارت خارجه ایران خبر دادم.
ادامه دارد...

خدعه دراظهار دوستی

تاکتیک اوباش مافیا و اوباش جنگ روانی اسلام متحجر  این است که چون متخصص شرخری و متخصص جنگ روانی هستند ، بدروغ خود را دوست و یاور انسانها و خانواده های خوب معرفی می کنند سپس به آزار و اذیت سایر انسانها و خانواده های خوب مشغول میشوند تا هم آبروی آنها را ببرند هم رد گم کنند.

تروریسم موفق است جون از جایی ضربه می زند که فکرش را نمی کنی یا اهمیت نمی دهی.

تروریسم موفق است چون از جایی ضربه می زند که فکرش را نمی کنی یا اهمیت نمی دهی.
 

تکنولوژی مدرن در خدمت توحش و نقض حریم خصوصی و سلطه اوباش بر خانواده ها و دختران

توجه کنید.
توجه کنید.
دانشجویان جنسیت مرد، ورودی ۱۳۷۶ رشته فرش کاشان، طی عملیات پیچیده ای، ایده ۱۱ سپتامبر را به القاعده انتقال داده و آمریکا و موساد را فریب دادند بطوریکه چون از اولین مخبران احتمال ۱۱ سپتامبر هم بودند، یک کشور خارجی آنها را مسئول جاسوسی از ایرانیان کرد.

دست کم از سال 2003 سمعکهایی رادیویی که احتمالا از جنس عصب و غبار جاسوس ، ساخته شده است روی ایرانی ها و عرب ها و افغانی ها نصب شده است.

این سمعک صدای مخابره شده با امواج الکترومغناطیس را مستقیم به پالس عصبی تبدیل می کند.

یک دستگاه که روی گوش یا حنجره یا حلق نصب میشود نیز هست که فکری که از مغز روی عصب شنوایی یا گفتاری ، نشت می کند را به موج مخابراتی تبدیل می کند در نتیجه یک دستگاه خواندن فکر یا تله پاتی است.

این دستگاه با همکاری دانشجویان امنیتی و جاسوسی که در کاشان نقش دانشجوی هنر را بازی می کردند روی دستکم یک نفر نصب شده است.

با توجه به روحیه استثماری سازنده این وسایل، احتمالا روی میلیون ها ایرانی و عرب و افغانی و سایر مردم جهان نصب شده است.

موضوع ۱۱ سپتامبر این است که تعدادی از دانشجویان فرش ۷۶ کاشان از بین اراذل و اوباش جهت جاسوسی و جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها و عضویت در مافیای ایران بخصوص جهت مافیای املاک و مافیای تجارت و مافیای منابع انسانی، به دانشگاه کاشان فرستاده شده بودند.

روزی که القاعده ناو آمریکایی را منفجر کرد من به حمید کارگر پیر و امیر وارسته حیدری گفتم که با توجه به مهارت عربها و مسلمانان در هواپیماربایی، بالاخره آنها چند هواپیما را ربوده به نقاط حساس آمریکا خواهند زد.

دانشجویان فرش ۷۶ کاشان این مکالمه را ضبط و سپس چند کار انجام شده است.

بخش پرورش دهنده مافیا در وزارت اطلاعات مکالمه را دریافت و با بچه های هنر کاشان ، کارگروه اجرای ۱۱ سپتامبر تشکیل میدهد. سلکی و اسدی و وارسته و مختاری و حنیفی و چندین دانشجو عضو این کارگروه بودند.

سپس با یک کشور پیشرفته که شاید آمریکا یا اسراییل باشد تماس گرفته و خطر ۱۱ سپنامبر اعلام مبشود و حسن نیت تقلبی اعلام میشود.

سپس همان کارگروه، مختاری یا محتشم مختارزاده یا چند نفر را به نزد طالبان و القاعده می فرستد تا ایده ۱۱ سپتامبر مطرح و مورد بحث واقع شود تا در دستگاه های استراق سمع آمریکا و سایر کشورها شنیده شود.

پس از جنایت ۱۱ سپتامبر ، بچه های هنر دانشگاه کاشان که برای جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها و جنایات سازمان یافته تعلیم دیده اند ، عزیزدردانه آمریکا و موساد شدند و این سازمانها میلیون ها لوازم جاسوسی مدرن از قبیل دوربین مخفی و استراق سمع و ایمپلنت های گوش و حنجره و اسپیکر مخفی به اینها داده اند.

این دانشجویان به اهداف زیر از وسایل استفاده کرده اند:
۱- جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها. أنها بر ضد مدرنیسم و بر ضد فمینیسم و بر ضد سکولاریسم و بر ضد لیبرالیسم، لات ها و اوباش را سازماندهی و صاحب قدرت جاسوسی از زنان و مردان کرده اند. علیه نویسندگان و بلاگرها و زنان متجدد و اقلیتهای جنسی و علیه زنان ورزشکار و هنرمند.

۲-مافیا. مافیای املاک و مافیای تجارت و مافیای امور اداری و مافیای پولشویی.
آنها SharKharan را مجهز به وسایل جاسوسی مدرن کرده اند. اطلاعات را جاسوسی و می دزدند و باعث ضرر و ورشکستگی تولید کنندگان و مغازه داران و پیمانکاران میشوند.

افراد و خانواده های شرور که بسیار از این وسایل استفاده کرده اند و زنجیره ای به هم متصل هستند و عملیات عوضی بازی و عملیات شبیه الصورت نیز انجام میدهند عبارتند از :
دانشگاه کاشان :
امیر وارسته حیدری و حمید کارگر پیر و فرهاد مختاری کرچگانی و محمدصادق اسدی رازی و مجید امیری و محمدمهدی نیکونژاد و مهدی هاشم آبادی سبزواری و محتشم مختارزاده و جواد آقاجانی
از k19p17 :
داوودی و قدیری و بدری اغول بیک و زبرجدی شهریار و افتخاری و اخوان و حاجی زاده و رستمی و خلیفه بنی روانی
از ۱۴۸۱۹:
برادران ابوالقاسمی کنی و برادران الله قلی یا الا قلی و تورج رام

در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ یک دستگاه یا لپتاپ از اسرای خارجی توسط آقای داوودی به غنیمت گرفته شده بود که وی عمدی یا سهوی اسامی را در دستگاه یا لپتاپ جستجو که می کرد اعلائم گرافیکی کنار اسم و عکس فرد مربوطه ظاهر میشد و هر آیکون را که کلیک می کردند شخص دیر یا زود یا توسط انسان های دیگر یا توسط کپسول مخابراتی کشنده درون بدن کشته میشد.
کیومرث پوراحمد و خلبان گروه واگنر و فیروز نادری مریخ نورد ساز و مهرجویی و آرمیتا گراوند و ...
در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به یکباره تعداد زیادی هنرمند و ورزشکار و اصحاب رسانه مدرن و متجدد ایرانی مردند.

چنین به نظر میرسد تیم دانشجویان کاشان و فرمانده های آنها در راستای اسلامگرایی و جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها و مافیاگری در بدن مشاهیر ایران کپسول های کشنده گذاشته یا اینکه افرادی را جهت مرگ مشاهیر سازماندهی و برنامه ریزی قبلی کرده است.

علت و دلیل چند همسری بودن این مردان ضد زن چه می تواند باشد؟

بسیاری از کارمندان مرد جنگ روانی یا جاسوسی یا عملیات واجا و ساس چند همسر دارند ولی همسرشان فکر می کند تک همسر است.
یک یا چند زن چادری دارند که خیلی قبولشان دارند و یک یا چند زن بی حجاب دارند که اصلا قبولشان ندارند.
بچه های باند مذکور از دانشگاه کاشان نیز چنین هستند.

جنگ روانی علیه زنان و علیه هنرمندان و ورزشکاران و دگراندبشان و دگرباشان با استفاده از وسایل جاسوسی و اسپیکر مخفی و بدون آین وسایل.

جنگ روانی علیه زنان و علیه هنرمندان و ورزشکاران و دگراندیشان و دگرباشان با استفاده از وسایل جاسوسی و اسپیکر مخفی و بدون این وسایل.

یکی از مشاغل دانشجویان دهه ۱۳۷۰ دانشگاه کاشان قبل و بعد از فارغ التحصیلی تاکنون سازماندهی لاتها و اراذل و اوباش جهت فضولی در زندگی شخصی فرهیختگان و دگراندیشان و ورزشکاران و هنرمندان و کارمندان گمنام و نامی هست.

خانواده های داوودی و بدری اغول بیک و قدیری و سایر لاتهای ۱۴۸۱۹ توسط محمدصادق اسدی رازی و محمدمهدی نیکونژاد و حمیدکارگر پیر و بقیه دانشجویان مذکور برای مزاحمت علیه صاحبان سایتها و اقوام دور و نزدیک مجریان ماهواره و دگراندیشان و ورزشکاران زن و هنرمندان زن، پیمانکار حکومت اسلامی ایران شده اند.

در سال ۱۴۰۱ در مدتی که ترانه علی دوستی در زندان بود و بعد از آزادی بدری اغول بیک و این لاتها در برج افق و اطرافش مدعوین انبوه داشتند و خود را پدر ترانه علیدوستی اعلام می کرد و سخنرانی می کرد مبنی بر اینکه فوتبالیست غیرت دارد و اجازه نمی دهد زنش و دخترش بی حجاب شود یا از بی حجابی دفاع کند، همچنین اجازه نمی دهد به بهانه سینما با مردان هم صحبت شود. یک نیک آهنگ کوثر تقلی هم آورده بودند که ماشینش دنای سیاه رنگ بود.

شعبده بازی جهت نجات آدمهای بد و شرور و ضد زن

در زمان خاتمی چند جوان لات و یک دانشجوی صدا و سیما به دختران و زنانی تجاوز کردند و به اعدام در میدان آزادی تهران محکوم شدند دو خبر من شنیده ام.

یکی اینکه این متجاوزین دوست صمیمی بچه های دانشگاه کاشان بودند. بخصوص دوست سلکی و مختاری کرچگانی بودند. همچنین دوست امیر الله قلی از ۱۴۸۱۹ تهران بودند.

دوم اینکه گفته شده خدعه شد و با طناب دار مخصوص دار زده شدند و با مواد شیمیایی صورت کبود شد و فراری داده شدند.

یعنی یک باند پرقدرت در حکومت و کشور ایران از قدیم حامی متجاوزین به زنان و حامی افراد ضد زن بوده و هست.

۱۴۰۳ مرداد ۲۲, دوشنبه

نفوذ چند جانبه جهت فریب خارجیها و اعزام تروریست ها به خارج

 دوربین مخفی پشت سر وبلاگ و فروم نویسان و اعزام تروریست و فرد غلط به خارج کشور


شرح داده خواهد ش

ترور علیه فرهنگها و خرده فرهنگها و علیه زنان

دانشجویان دهه 1370 کاشان تربیت شده و سازماندهی شده اند تا در بین فرهنگها و خرده فرهنگهای اسلامی و غیر اسلامی نفوذ کرده و با سلسله برنامه ها و عملیات ها سر انجام باعث آبرو رفتن و وهن و قتل زنان و دختران بیگناه آن فرهنگ ها و خرده فرهنگها شوند.

فرضا دختری ۱۴ ساله علاقه به رقص و آواز دارد و این مردان از قصد دختر باخبر میشوند و وارد برنامه ریزی و عملیات می شوند تا این دختر حتما رقاص و آوزخوان شود ولی با جنگ روانی و سایر ترفندهای جنایی، شرایط را به بحران علیه دختر و حتی مرگ سوق می دهند و در محله دختر و در جاهای دیگر با استفاده از اصول و فروع جنگ روانی تبلیغ می کنند که آواز خواندن و رقص و برهنگی ضد اسلام است و ای مردم ببینید این دختر در نهایت دچار خسران و بدبختی و حتی مرگ شد.

در این راستا لاتها و شرخرها را سازماندهی می کنند و از لوازم جاسوسی فوق مدرن و اسپیکر مخفی و اصول علم صدا نیز استفاده می کنند.

دزدی اطلاعات و باج گیری و مزاحمت و جنگ روانی علیه مردم با استفاده از لوازم جاسوسی

 این مردان در میلیون ها آپارتمان و خانه و مغازه و شرکت لوازم جاسوسی و اسپیکر مخفی گذاشته اند و به اهداف جنایتکارانه معنوی و مادی راست و دروغ را باهم مخلوط و اقدام به پخش صدا با سوژه های جنسی و سوژه رابطه جنسی می کنند و در محله ها سوژه سازی و لات پروری با موضوعات جنسی می کنند.

البته جنگ روانی این مردان مختص به مسایل جنسی نمیشود و از همه نوع سوژه استفاده می کنند.

همچنین به جنگ روانی با هدف دیوانه کردن و دیوانه نشان دادن سوژه مرتکب میشوند که شامل  پحش انواع صدا به همراه باج گیری و شرخری و کارشکنی است.

اینها با مغازه داران تبانی می کنند یا آنان را با چماق و هویج و ترساندن وادار می کنند اجناس را به تارگت هایی گرانتر یا ارزان تر بفروشند یا جنس معیوب بدهند.


پندار و گفتار و رفتار و برنامه ریزی جهت ضدیت با زن و جهت محدود کردن زن.

فحاشی به زنان جهت لذت بردن مرد
و
بدگویی از بدن و اندام های زیبای زن جهت لذت بردن مرد.


آن عده از دانشجویان دهه ۱۳۷۰ دانشگاه کاشان که تشکیل باند فساد جاسوسی-امنیتی و فساد اداری پولشویی تشکیل داده اند یک خصوصیت اخلاقی مشترک دارند که همگی مردان ضد زن و ضد لذت و ضد مهربانی هستند.

همگی در جمع های مردانه و در جمعهای عمومی که به هدف شرخری صدای خود را بلند می کنند از روابط جنسی زن و مرد بگونه ای زننده و متجاوزانه صحبت می کنند که گویی زنان ذلیل مردان هستند و که گویی رابطه جنسی ذلیل کننده زن است و مرد طرف سربلند و زن طرف شرمنده رابطه جنسی باید باشد یا هست.

این دانشجویان سابق دروغگوی روابط جنسی هستند.

این مردان علاقه به تجاوز گفتاری و تجاوز عملی علیه زنان دارند.

این مردان از بدن زیبای زن و اندام زیبای زن نظیر لب و گونه و پستان و پا ها چندان زشتگویی و بدگویی می کنند که انگار اندام قراضه خودشان عالی است.

اینان از پوزیشن ها و ژستهای مهربانانه و شوخ زنان به بدی و الفاظ زشت و توهین کننده گاه جلو روی زنان و گاه پشت سرشان چنین بدگویی می کنند.

این مردان در میلیون ها آپارتمان و خانه و مغازه و شرکت لوازم جاسوسی و اسپیکر مخفی گذاشته اند و به اهداف جنایتکارانه معنوی و مادی راست و دروغ را باهم مخلوط و اقدام به پخش صدا با سوژه های جنسی و سوژه رابطه جنسی می کنند و در محله ها سوژه سازی و لات پروری با موضوعات جنسی می کنند.

البته جنگ روانی این مردان مختص به مسایل جنسی نمیشود و از همه نوع سوژه استفاده می کنند.

همچنین به جنگ روانی با هدف دیوانه کردن و دیوانه نشان دادن سوژه مرتکب میشوند که شامل پحش انواع صدا به همراه باج گیری و شرخری و کارشکنی است.

اینها با مغازه داران تبانی می کنند یا آنان را با چماق و هویج و ترساندن وادار می کنند اجناس را به تارگت هایی گرانتر یا ارزان تر بفروشند یا جنس معیوب بدهند.

افغانی ها و پاکستانی ها را مسلط بر اشخاص و محله ها و روستاها می کنند.

مومن بودن کنی ها را بهانه میکنند به مردم بیگناه و کم گناه حمله میکنند و به محله ها و پاساژها حمله میکنند.

اوباش کده کن و امامزاده داوود و ابوالقاسمی ها و ابوالفضل محمدی و خلیفه بنی روانی و اغول بیک.
بخش کن شامل قریه کن و چندین روستای جاده امامزاده داوود میشود.
مافیایی مسلمانان در بخش کن انواع نفوذ و فعالیت را دارد و خانواده های ابوالقاسمی کنی و ابوالفضل محمدی با بهانه کردن مردم کن و تدین مردم کن انواع حملات شرخری و شرارت را علیه مردم بیگناه مناطق مختلف تهران انجام داده اند و خانواده بدری اغول بیک و خلیفه بنی روانی از این اوباشی گری ها و مافیاگری ها حمایت کرده اند.
اینها با بهانه کردن مردم کن و بهانه کردن فحش دادن و فحش خوردن ، به محله ها حمله و بیگناهان را مشتوم و مضروب و مقتول می کنند ولی این ظاهر قضیه است و لاپوشانی است و انگیزه های آشکار و پنهان مختلف از جمله تخلیه و فروش اماکن مصادره ای و افغانی نشین کردن بخش کن و محله ها از انگیزه های آن بوده . هست و دانشجویان دهه ۱۳۷۰ دانشگاه کاشان از دهه ۱۳۷۰ تاکنون آتش بیار این معرکه بوده و هستند.

مافیا چیست؟ مافیا گری چیست؟

 مافیا چیست؟

مافیا اصطلاح پلیسی جنایی است و به جنایات سازمان یافته گفته میشود.


مافیاگری به روابط و افعالی که یا مافیایی است یا جنایت شبه مافیایی است گفته میشود.

برای شناخت بهتر مافیا این لینک زیر را مشاهده بفرمایید:

https://mafia-of-iran.blogspot.com

خدعه حکومت اسلامی فتنه خاتمی

در سال ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵ رژیم آخوندی-مافیایی تصمیم گرفت جهت فریب توسط خاتمی فضای باز سیاسی تقلبی ایجاد کند.
یک حکومت که برایش عدالت و حق و حقوق و علم و دانش مدرن چندان مطرح نیست تنها ۱۰درصد ظرفیت دانشگاه هایش را به واجدین شرایط و بخصوص در دوران هایی مثل دوران خاتمی اکثریت ظرفیت دانشگاه را به جاسوسان و امنیتی ها و صاحبان منافع مافیایی تخصیص میدهد.
چون خاتمی می خواست ژست دموکراسی بگیرد خطر سرنگونی حکومت بود پس دانشگاه ها را پر از جاسوس و صاحبان منافع و بطور کلی خودی ها کرده بودند.

از این لحاظ در دانشکده هنر دانشگاه دولتی کاشان افرادی مثل حمید کارگر پیر و محمدصادق اسدی رازی و امیر وارسته حیدری و مجید امیری و محمدباقر سلکی و فرهاد مختاری کرچگانی و مهدی هاشم آبادی سبزواری و محتشم مختارزاده و محمدمهدی نیکونژاد و ده ها دانشجوی دیگر از اراذل و اوباشی بودند که علاوه بر فعالیتهای امنیتی و جاسوسی ، یاور فعالیتهای فساد اداری و اقتصادی در دانشگاه بودند.
مسئول کمیته انضباطی دانشگاه گفته بود که اینها از بین مجرمین اخلاقی انتخاب شده اند!

معانی تارگت و قربانی و جرم و جنایت

تارگت و قربانی

تارگت به معنی شخصی که سوء نیت علیه او در جریان است.

قربانی به معنی شخصی که جرم یا جنایت علیه او صورت گرفته است.

جرم یعنی انجام عمل خلاف قانون.

جنایت یعنی انجام عمل دگر آزاری شدید.

برخی اعمال جرم نیست ولی جنایت هست. مثل قوانین اسلام. مثلا فقط خود ممنوع بودن رقص و آواز زنان، انجام جنایت علیه زنان است ولی در فرهنگ اسلام نه تنها این ممنوعیت هاجرم نیست بلکه بعضی آخوندها فریضه هم می دانند و با جنایات مضاعف نظیر جریمه یا زندان یا شلاق یا اعدام حتی پاسخ می دهند. همینطور است آزادی زن در سکس که حق زن است که سلب شده و زن را دچار بردگی و تبعیض کرده اند.

در حقیقت رابطه آزاد عاطفی و جنسی زنان و مردان و رقص و آواز زنان و حق برهنگی، همگی حقوق حقه زنان است و بایسته است ولی در اسلام جرم انگاشته شده. پس کارهای خوبی هست که ذاتا جنایت که نیست بلکه ذاتا هم صواب است و هم ثواب ولی در اسلام جرم است ونه تنها خود ممنوعیت جرم است بلکه انجام دهنده را با جریمه و زندان و شلاق و شکنجه و مرگ مواجه می کنند که جنایت مضاعف است و هیچ حیوانی حتی در حق دشمن خود نکرده ولی دین اسلام موجب شده انسان در برابر انسان خوب جنایت کند.

اطلاعات تکمیلی و مکمل

وبلاگها و منابع مرتبط و مکمل این کانال و وبلاگ را حتما بخوانید:

https://spy-dust.blogspot.com

https://14919-tehran-iran.blogspot.com

https://mafia-of-iran.blogspot.com

https://poolshoo.blogspot.com

https://sharkharan.blogspot.com

https://ferdos-tehran.blogspot.com

 

حکومت اسلامی ایران و مافیای مسلمانان کاملا بر تلگرام مسلط است.

 دانشگاه تربیت اوباش کاشان:
اول از همه بگویم که گروهی متجاوز به حریم خصوصی  و مافیای روابط جنسی و مافیای مبارزه با منکرات رژیم آخوندی تحت رهبری فردی با نام خانوادگی اخوان با اسم احتمالی حمید اخوان ادعا دارد کشور روسیه پنل اختصاصی جاسوسی از تلگرام به وی داده.

به هر حال قبل از این ادعا نیز از ابتدای تاسیس تلگرام شایع بود که واجا و ساس پنل مدیریت با قابلیت شناسایی شماره تلفن کاربران را از کشور روسیه دریافت کرده اند.
20240725

تروریسم فرهنگی و جنگ روانی

 تروریسم فرهنگی چیست؟

در تروریسم فرهنگی، یک فرهنگ که در ایران فرهنگ اسلامی و مسلمانی است، تلاش میکند تا سایر فرهنگها و خرده فرهنگ را نابود کند و برای اینکار اعضای سایر فرهنگها و خرده فرهنگها را آزار و اذیت می کند و در این راه به جنگ روانی و به قتل و شکنجه روحی و جسمی اسرار میورزد.

جنگ روانی چیست؟

مجموعه گفتارها و اعمال  و رفتارها و قوانین و برنامه هاست که بر روح و روان و عقل و رفتار و کردار تارگتها اثرات مخرب میگذارد. مثلا، فحاشی طرفداران پرسپولیس در استادیوم ها به داور یا بازیکنان تیم مقابل یک جنگ روانی است. یا متلک های بد به زنان بی حجاب یک جنگ روانی است. لاتها و عمله ها و لومپن ها را مسئول بازرسی سایتها و مجله ها کردن یک جنگ روانی است.

مثال دیگر خانه دگراندیشان و تارگت ها را دوربین مخفی و استراق سمع مخفی و اسپیکر مخفی می گذارند و همه را به دست لاتها و اوباش میدهند یا خود پلیس و مامور واجا مزاحمت ایجاد میکند. در اسپیکر مخفی یا با فریاد زدن اعلام میکنند دارند درون خانه را می بیننند.