۱۴۰۳ مرداد ۲۹, دوشنبه

جنگ روانی علیه زنان و علیه هنرمندان و ورزشکاران و دگراندبشان و دگرباشان با استفاده از وسایل جاسوسی و اسپیکر مخفی و بدون آین وسایل.

جنگ روانی علیه زنان و علیه هنرمندان و ورزشکاران و دگراندیشان و دگرباشان با استفاده از وسایل جاسوسی و اسپیکر مخفی و بدون این وسایل.

یکی از مشاغل دانشجویان دهه ۱۳۷۰ دانشگاه کاشان قبل و بعد از فارغ التحصیلی تاکنون سازماندهی لاتها و اراذل و اوباش جهت فضولی در زندگی شخصی فرهیختگان و دگراندیشان و ورزشکاران و هنرمندان و کارمندان گمنام و نامی هست.

خانواده های داوودی و بدری اغول بیک و قدیری و سایر لاتهای ۱۴۸۱۹ توسط محمدصادق اسدی رازی و محمدمهدی نیکونژاد و حمیدکارگر پیر و بقیه دانشجویان مذکور برای مزاحمت علیه صاحبان سایتها و اقوام دور و نزدیک مجریان ماهواره و دگراندیشان و ورزشکاران زن و هنرمندان زن، پیمانکار حکومت اسلامی ایران شده اند.

در سال ۱۴۰۱ در مدتی که ترانه علی دوستی در زندان بود و بعد از آزادی بدری اغول بیک و این لاتها در برج افق و اطرافش مدعوین انبوه داشتند و خود را پدر ترانه علیدوستی اعلام می کرد و سخنرانی می کرد مبنی بر اینکه فوتبالیست غیرت دارد و اجازه نمی دهد زنش و دخترش بی حجاب شود یا از بی حجابی دفاع کند، همچنین اجازه نمی دهد به بهانه سینما با مردان هم صحبت شود. یک نیک آهنگ کوثر تقلی هم آورده بودند که ماشینش دنای سیاه رنگ بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر