۱۴۰۳ مرداد ۲۹, دوشنبه

کد غلط پلیس مثلا مشکل پورن استار!

 کد غلط پلیس مثلا مشکل پورن استار!

یک روش که پلیس و سپاه و ارتش و بسیج ایران از اول انقلاب اسلامی تاکنون برای سرکوب دگراندیشان و سرکوب ملت ایران استفاده کرده و می کند و این باند دانشگاه کاشان و لاتهای بلوار فردوس و اراذل ک۱۹پ۱۷ نیز استفاده کرذه و می کنند به شرح زیر است.
آنچه در کشورهایی مثل اروپا و روسیه آمریکا و چین آزاد و بایسته است در ایران حرام و جرم است
و
آنچه در ایران آزاد و بایسته است در کشورهای مذکور جرم است.

این اراذل برای اینکه مشخصات نویسنده وبلاگ را بگیرند یا مجوز ارسال جاسوسی با لوازم از کشور توریستی بگیرند یک کلک بزرگ به شرح فرض و مثال زیر می زنند:
مثلا تارگت در تهران زنی رقاص زیرزمینی است چون رقص در اسلام حرام است (مجرم رقص) اعلام میشود.
این را به خارجی ها با خدعه و بازی با کلمات یا کد غلط اعلام می کنند.
در نتیجه پلیس چین یا روسیه و اروپا خیال می کند خانم مذکور (مجرم رقص) از نوع کشور خودشان است ، مثل کشور خودشان زنی است که مانع رقصیدن مردم میشود و پلیس نهایت همکاری را می کند.

اینها اگر کسی وبلاگ یا کانال داشته باشد که نود یا عکس لختی از نظر خارج مجاز را نمایش می دهد به پلیس خارجی جوری اعلام می کنند و از کدی استفاده می کنند که مورد کلی اش (جرم نود) است ولی کشور خارجی خیال می کند جرم وی یکی از موارد زیر است :
۱- هک کردن سایت نود یا پورن
۲- نمایش عکس نود یا پورن بدون دادن پول سایت اصلی.
۳-تهدید هنرمند نود یا پورن به آزار و اذیت.
۴-فروش عکس نود یا پورن بدون اجازه سایت تولید کننده
۵- نفرت پراکنی علیه پورن یا نود.

یعنی ببینید چه شارلاتان هایی هستند شما عکس نود رایگان مجاز گذاشتی نود را پورن اعلام و باز پورن را جوری اعلام به خارج می کنند که گویا ۵ مورد فوق است.

مثلا شما بطور گمنام یک سایت سیاسی دارید و مشخصات شما را نمیدانند ولی یک عکس نود گذاشتین اینها هنرپیشه نود را دعوت به ایران و مضروب می کنند و به پلیس به دروغ ضارب را صاحب وبلاگ معرفی می کنند و اطلاعات لازم را کسب می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر