۱۴۰۳ مرداد ۲۹, دوشنبه

03-خلاصه ای در چند بخش از جنایات و جنایات فرهنگی واحد های جنگ روانی و ضد فرهنگی حکومت اسلامی

نکته دیگر اینکه این دانشجویان و نوکرانشان در ک۱۹پ۱۷ و اطراف برج افق اکباتان همگی اختلال شخصیت تجاوزگری دارند یعنی دوست دارند بدون اجازه زن به او دست زده و کارجنسی کنند یا دوست دارند بدون اجازه زنان و مردان رابطه جنسی آنها را تماشا کنند. یا دوست دارند در رابطه مردان و زنان خود را دخیل کنند. دوست دارند رابطه ها را به هم بزنند. کلا هر دخالت بی اجازه و تحمیلی تجاوز است.

این دانشجویان و خانواده های ک۱۹پ۱۷ و لاتهای ۱۴۸۱۹ تهران هرکس مجلس پارتی و رقص و عروسی و شادی برگزار کند و پول زور به اینها یا پلیس نداده باشد کارشان حمله به پارتی و ضرب و شتم و اسیرگیری است اما اگر پول به اینها بدهید به پارتی و جشن و عروسی شما حمله نمی کنند.

یکی از موارد جنون جنسی اینها اینطور است که بعد از رابطه جنسی برعکس اکثریت مردان که زن مذکور محبوب تر برایشان میشود ، اینها نسبت به زن مذکور احساس تنفر می کنند.

مورد دیگر جنون جنسی اینان بدگویی از زیبایی های اندام زن است. مثلا هنگام تماشای رقص شکیرا و بیانسه و ... با الفاظ زشت به مسخره کزدن پا و باسن و سینه های آنان با الفاظ زشت میپردازند و با همسران خود نیز چنین وضع صحبت می کنند.

مورد دیگر اینکه دلال قضائیه و پلیس هستند و با دریافت پول، آنگاه جرمی که می تواند زندان یا شلاق یا اعدام و سنگسار حکمش باشد را به برائت تبدیل می کنند ، ولی چون مافیاگری و جنگ روانی کارشان است افراد بیگناه را با مجموعه ترفندها به زندان و شلاق و اعدام و سنگسار محکوم می کنند. مثلا در راستای فروش املاک مصادره ای و سایر عملیات شرخری.

نکته دیگر اینکه این دانشجویان که کارشان ضدیت با لذت و تفریح است و کارشان بد عاقبت کردن طرفداران رقص و آواز و سکس است خودشان طرفدار لذت بردن خودشان از این موارد است و علاقه دارند با زنان داخلی و خارجی که ورزشکار یا رقاص یا آوازخوان هستند ، رابطه برقرار کنند پس از خارج به ایران دعوت می کنند ولی در راستای جنگ روانی اینها اسم فعالان گمنام حقوق بشر و اپوزیسیون را روی خودشان می گذارند و از طرف آنها با همکاری پلیس و حکومت دعوت می کنند و گاه آزار نیز بعد از لذت بردن و تفریح به زن خارجی میزنند تا اسم آن فرد در لیستهای سیاه خارج و داخل کشور قرار بگیرد.

ادامه دارد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر