۱۴۰۳ مرداد ۲۹, دوشنبه

02-خلاصه ای در چند بخش از جنایات و جنایات فرهنگی واحد های جنگ روانی و ضد فرهنگی حکومت اسلامی

مسئله دیگر این است که این تروریستها که ما را احاطه کرده اند خدای دروغگویی و خدای جعل و خدای کلاهبرداری و خدای عوضی بازی هستند و سالهاست مانع ارتباط ما با دیگران میشوند.

نکته بعدی این است که از چند دهه پیش تلفنهای ثابت و موبایل ما را به شدت کنترل می کنند و جای ما تلفن را جواب می دهند و جای ما تلفن می زنند و وقتی ما به برخی شماره ها زنگ میزنیم منتقل میشود بدینگونه که صبر می کنند منشی اتومات بگوید کدام شماره داخلی را باید بگیریم آنها بعد از شنیدن پالس نمره گیری شماره را منتقل می کنند.

نکته بعدی اینکه درخانه من و هزاران فعال اینترنتی در پشت سرمان روی کامپیوترمان دوربین های مخفی زوم کرده بوده و زوم هست و از ابتدای ورود اینترنت به ایران این جاسوسان علیه خیلی ها چنین کرده اند. اینها با دوربین مخفی یا با تروجان می فهمیدند برای اپوزیسیون یا برای فروم های گفتگوی خارجی یا شبکه های دوستیابی چه مطالب علمی یا سیاسی یا نقد دین چرک نویس شده و آنها بی خبر از ما قبل از انتشار مطلب دراینترنت، مرتبط با مقاله ها با اپوزیسیون و کاربران فروم ها ارتباط برقرار کرده اند و فریب داده اند و پناهنده تقلبی و جاسوس و تروریست به خارج اعزام کرده بودند و الان برخی پناهنده ها و نفوذی ها در اپوزیسیون به این طریق نفوذ کرده اند.
توجه کنید که هزاران نویسنده سیاسی و فرهنگی در اینترنت است که اولا گمنام و بدون عکس و مشخصات و ثانیا فقط نوشتاری برای اپوزیسیون و خارجی ها مطلب و خبر می فرستند. این باند جاسوسی و جنگ روانی دانشگاه کاشان و سایر فعالان جاسوسی واجا و ساس و مافیا با توجه به دوربینها و استراق سمع ها توانسته اند خود را جای بسیاری از نویسندگان جا بزنند و پناهندگی تقلبی بگیرند سپس نویسنده اصلی را حذف یا زندانی کنند.

در سال ۲۰۲۲ اتفاقات متعددی افتاد که من متوجه شدم که این تروریستها جای من دارند با خارجی ها و اپوزیسیون ارتباط می گیرند و متوجه شدم از اول آمدن اینترنت چنین می کرده اند برای همین بلافاصله با سازمانهای امنیتی ابرقدرتها و کشورهای همسایه تماس گرفتم و ناشناس اطلاع دادم که چنین کاری در جریان است و همچنین در چندین فروم انگلیسی زبان معروف اطلاع رسانی کردم.

همه اسامی جنایتکاران که در این چند کانال و وبلاگ نام بردم در همه این جنایات عمل می کنند ولی از سال ۱۴۰۰ تاکنون محمدمهدی نیکونژاد شیرازی و عزیزالهی و ذوالفقاری و محسن خلیفه بنی روانی و قدیری و داودی و اخوان و رزاقی بسیار بسیار دارند خودشان را نویسنده مقالات من معرفی می کنند و همچنین به دروغ نام فامیلی من را در تلفنها و بیسیم ها که میزنند و در دیدار با لات ها و اوباش تهران اعلام می کنند.

این اولا نشان می دهد که اینها اوباش جنگ روانی حکومت هستند. ثانیا با توجه به بعضی حرفهای شنیده شده حداقل یکی از این چند اسم که الان در همین پاراگراف نوشته ام جاسوس دوجانبه اپوزیسیون یا اسرائیل است و اینکه اپوزیسیون یا کشور خارجی جارچی و لات و اوباش دم خانه فعالان مدنی و نویسندگان بفرستد تا عامل خودش راحت عملیات کند ناجوانمردانه است و پذیرفتنی نیست.

من احتمال می دهم تروریست و ضارب سلمان رشدی کاملا مرتبط با این چهار باند است که من از قدیم دارم اطلاع رسانی می کنم که جنایتکار و شکنجه گر و تروریست هستند و من اسامی ده ها جنایتکار این باندها را اعلام کرده ام.
ادامه دارد....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر