۱۴۰۳ مرداد ۲۲, دوشنبه

پندار و گفتار و رفتار و برنامه ریزی جهت ضدیت با زن و جهت محدود کردن زن.

فحاشی به زنان جهت لذت بردن مرد
و
بدگویی از بدن و اندام های زیبای زن جهت لذت بردن مرد.


آن عده از دانشجویان دهه ۱۳۷۰ دانشگاه کاشان که تشکیل باند فساد جاسوسی-امنیتی و فساد اداری پولشویی تشکیل داده اند یک خصوصیت اخلاقی مشترک دارند که همگی مردان ضد زن و ضد لذت و ضد مهربانی هستند.

همگی در جمع های مردانه و در جمعهای عمومی که به هدف شرخری صدای خود را بلند می کنند از روابط جنسی زن و مرد بگونه ای زننده و متجاوزانه صحبت می کنند که گویی زنان ذلیل مردان هستند و که گویی رابطه جنسی ذلیل کننده زن است و مرد طرف سربلند و زن طرف شرمنده رابطه جنسی باید باشد یا هست.

این دانشجویان سابق دروغگوی روابط جنسی هستند.

این مردان علاقه به تجاوز گفتاری و تجاوز عملی علیه زنان دارند.

این مردان از بدن زیبای زن و اندام زیبای زن نظیر لب و گونه و پستان و پا ها چندان زشتگویی و بدگویی می کنند که انگار اندام قراضه خودشان عالی است.

اینان از پوزیشن ها و ژستهای مهربانانه و شوخ زنان به بدی و الفاظ زشت و توهین کننده گاه جلو روی زنان و گاه پشت سرشان چنین بدگویی می کنند.

این مردان در میلیون ها آپارتمان و خانه و مغازه و شرکت لوازم جاسوسی و اسپیکر مخفی گذاشته اند و به اهداف جنایتکارانه معنوی و مادی راست و دروغ را باهم مخلوط و اقدام به پخش صدا با سوژه های جنسی و سوژه رابطه جنسی می کنند و در محله ها سوژه سازی و لات پروری با موضوعات جنسی می کنند.

البته جنگ روانی این مردان مختص به مسایل جنسی نمیشود و از همه نوع سوژه استفاده می کنند.

همچنین به جنگ روانی با هدف دیوانه کردن و دیوانه نشان دادن سوژه مرتکب میشوند که شامل پحش انواع صدا به همراه باج گیری و شرخری و کارشکنی است.

اینها با مغازه داران تبانی می کنند یا آنان را با چماق و هویج و ترساندن وادار می کنند اجناس را به تارگت هایی گرانتر یا ارزان تر بفروشند یا جنس معیوب بدهند.

افغانی ها و پاکستانی ها را مسلط بر اشخاص و محله ها و روستاها می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر