۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

لیست مختصر دیگری از برخی جنایات این چند باند وزارت جاسوسی و مافیای حکومت اسلامی ایران

اهالی ساختمان ک۱۹پ۱۷ روبروی برج افق اکباتان و پژوهشکده سوانح طبیعی که شرخران و شکنجه گران جنگ روانی و جنگ بر ضد فرهنگهای مغایر اسلام هستند و برای مافیا نیز کارمی کنند و از سال 1388 دارند در ساختمان اسیر می اورند و شکنجه و قتل می کنند و دانشجویان امنیتی جاسوسی دهه 1370 کاشان که اغلب مهمانشان هستند؛ از اواسط تابستان 1401 اقدام به تهدید و مزاحمت برای اینجانب علیرضا صدرثقةالاسلامی کرده و تهدید و شانتاژ و هوچیگری راه انداخته اند.
من از سال ۱۳۷۶ تاکنون نویسنده هستم و در اینترنت درباره طنز و فلسفه و دین و سیاست و سکس و موارد دیگر مطلب می نویسم.

این ها که جنگ روانی هستند دارند به چند سبک اقدام به عملیات روانی ایذایی می کنند:
۱ـ سوای پروژه دامگذاری و زن آزاری و قتل و شکنجه و بازجوبی علیه میلیون ها اسیر اقدامات دیگر نیز می کنند.
۲- از ۱۳۸۸ اسیرگیری و اذیت و شکنجه و عکس من را نشان داده من را رئیس خود و آمر شکنجه و اذیت قربانیان معرفی و خودشان را صدر و ثقة و صدر ثقة و صدرثقةالاسلامی به تارگت ها و قربانی ها معرفی» می کنند تا نفرت پراکنی و رد گم کردن کنند.

۳- قطعا از تابستان ۱۴۰۱ و احتمال زیاد از سال ۱۳۸۸ نویسندگان اینستاگرام و فیسبوک و تلگرام و کاربران دوست یابی ها را دعوت و مقتول . شکنجه می کنند.

۴-می دانید که سوای نصب اسپیکر مخفی، بسیاری اپارتمانها را جوری ساخته اند که صدای صحبت به طبقات منتقل میشود. پس اینها دایم از کوچه و پلاک ۱۵ و ۱۹ و پلاک ۱۷ بخصوص از طبقات اول و سوم داد میزنند و فحاشی و مزاحمت می کنند. با دوربین و تروجان مطالب من را می بینند پس از طرف من یا خودشان با مردم و اپوزیسیون و ادارات و دختران تماس تلفنی و اینترنتی می گیرند و با تحریف و تغییر مطالب، انواع جنگ روانی می کنند و خودشان را صدر و ثقة و اسلامی و صدرتقةالاسلامی معرفی می کنند.

۵- مطالب من را در حالت چرک نویس با تروجان و دوربین مخفی دیده و اقدام به انتشار زودتر می کنند.

۶- من در حال مقاله نویسی یا پاک نویس هستم دوربین و تروجان دارند و اسیر و مهمان دارند با دوربین نشان می دهند دو کار می کنند برخی موارد جلوه می دهند انها دیکته می کنند چه بنویسم برخی دیگر موارد ادعا می کنند من مطلب آنها را دزدیدم یعنی من جاسوسی کرده ام.

۷-مراجعه به ادارات دولتی می کنم عواملشان که یا تیپ مذهبی یا تیپ لات و اوباش هستند مثلا نصیحت می کنند مطالب مخالف نظرشان ننویسم.

۸- اناث شان خودشان را دوست یا همسر یا فامیل یا خواهر من معرفی و انواع مزاحمت علیه ما یا دیگران می کنند.

۹- مزاحم زنان و دختران مرتبط با من میشوند و تهدیدشان می کنند یا علیه شان جنایت می کنند.

۱۰-لاتها و پلیس ها و پاسداران و قضات به آپارتمانشان تردد دارند.

۱۱- به اسم من و خواهرهایم در حال خرید و فروش املاک سند دار و فاقد سند هستند.

۱۲- در اینترنت من اخلال و تلفن موبایل من را حالتی شبیه سانترال کرده اند و از طرف من تلفن زده یا پاسخ می دهند و برخی موارد تماس با ۱۱۰ و ۱۱۳ و ۱۹۷ و ۱۱۴ و موارد مذکور را پاسخ می دهند.

اینها نه تنها مزاحم من می شوند بلکه قطعا هزاران نویسنده توسط سازمان جنگ روانی و جنگ بر ضد فرهنگهای مغایر اسلام شناسایی شده اند و در خانه شان دوربین جاسوسی و استراق سمع و اسپیکر مخفی گذاشته اند و پنلش را به لانها و اوباش همان محله داده اند.

اینها قطعا از مزاحمین یا قاتلین یا آمرین به قتل یا همکاران به قتل ژینا امینی و نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل خانی و ترانه علیدوستی و کیومرث پوراحمد و مسیح علینژاد و دکتر آیدا رستمی و هزاران نفر دیگر بوده اند.

20240916
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر