۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

شرح مختصری از یک ساختمان که شکنجه گاه و جلادخانه حکومت اسلامی است

من علیرضا صدر ثقة الاسلامی هستم در یک ساختمان ۱۶ واحدی هستم که یک ویلای یک طبقه تک واحدی بوده به آدرس روبروی برج افق اکباتان ک۱۹پلاک۱۷.
در سال ۱۳۸۶ مشارکت کردیم حکومت اسلامی ایران آمد ۸ واحد سازنده را شکنجه گر ساکن کرد.

از سال ۱۳۸۸ تا حالا دارند در آپارتمانها شکنجه می دهند و دو کار برای تخریب من می کنند.

1_عکس من را به تارگتها و قربانی ها و اسرا نشان می دهند به آنها می گویند فرمانده شان هستم

2_ خودشان را به اسرا و قربانی ها  صدر و ثقة و صدرثقة و صدرثقةالاسلامی و اسلامی معرفی می کنند.

3_ مهمان دعوت و به اسم من و خواهرهابم دارند زمین و ملک قولنامه می کنند.

4_ پروژه حفظ حکومت اسلامی گرفته اند صدای سالومه سیدنیا و مجریان بی بی سی و آمریکا را تقلید به اکانتهای تلگرام اینستاگرام تلفن و می گویند برای رژیم چنج و سرنگونی حکومت آخوندی به فلان آدرس بروید و سپس فریب خورده ها را اسیر و حتی مقتول می کنند.

5_ خود را عامل چین و روسیه و اکراین و آمریکا معرفی می کنند.

6_ با دوربین مخفی و تروجان می بینند چه می نویسم قبل از ارسال با اپوزیسیون و سفارتها تماس و خودشان را جای من معرفی می کنند و اخلال ایجاد می کنند.

7_ همگی ضد زن و ضد آزادی زن هستند و شکنجه گر روحی و جسمی مسایل جنسی و زنان هستند.

8_ تلفن های ۱۱۰ و ۱۱۳ را بجای کرکز پاسخ و پلیس تهران با لباس شخصی میاد و در شکنجه ها کمکشان می کند

9_ سایتها را در محله حتی با فیلتر شکن جعل کرده و اتواع اخلال بحصوص در ایمیل ها و اینستاگرام می کنند.

10_ در برخی ساعات با دوربین مخفی و تروجان می بینند چه مینویسم به اسرا و مدعوین ژست می گیرند که رییس و راهنمای من هستند

11_ اینها در بیسیم ها و تلفن ها از رمزهای کلمات جنسی  تناسلی اسنفاده می کنند. تا بقیه خیال کنند چرت و پرت گویی لاتها است.

12_ مافیا هستند. مافیای مسلمانان.

13_ با اسم من از روسیه و چین و اکراین و لبنان و فلسطین و عراق و افغانستان و پاکستان زن دعوت و تجاوز کرده اند. (خودشان در تلفن زدن هایشان می گویند)
کلا دعوت از زن خارجی معمولا اهداف جاسوسی و ضد جاسوسی داشته و دارد که من از خارج کسی را در عمرم دعوت نکرده ام.

اینها شکنجه گران شاخه جنگ علیه فرهنگ ها و جنگ روانی  هستن و حکومت اسلامی از میان لانها و اوباش استخدام کرده شان

اطلاعات کامل در این کانال ها و وبلاگها است اسکرول کنید از اول بخوانید.

@kashan_un

@spy_dust

@p14819

@p_crimes

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

https://mafia-of-iran.blogspot.com

https://spy-dust.blogspot.com

@zza_iran

❌‼️🦖❌‼️🦖❌‼️🦖
20240915

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر