۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

برخی از جنایات انجام شده توسط اعضای این باند

فراد نامبرده از طرف باندهای قوه قضائیه و باندهای پلیس و سپاه باجگیری و رشوه گیری به شرح ذیل می کنند:

1_ حمله به پارتی و عروسی که رشوه نداده باشند و مضروب کردن و مقتول کردن و اسیر گرفتن زنان مجالس مذکور و انتقال به مکان نامعلوم.

2_ گرفتن پول زور جهت پارتی ها و عروسی ها برای عدم حمله ولی تضمینی نیست و حمله بعد از پول زور هم شده است.

3_ دامگذاری و دعوت زنان و مردان جهت دوستی و ازدواج موقت سپس قتل یا اسیر کردن دختر در نتیجه صاحب مدارک شناسایی و خانه و ماشین و لوازم منزل و طلا و جواهرات و حساب بانکی و سهام و پاسپورت و کارت شناسایی محل کار و صاحب شغل فرد یا خانواده قتل عام شده میشوند.

4_ دامگذاری منکراتی و شرعی برای کارمندان ادارات می کنند در نتیجه کارمند یا از ترس مجازت یا از خجالت، عملیات تروریستی اینها را قبول می کند. یا در اداراتی نظیر شهرداری و بانک و صنایع کارمند از ترس مجازات یا خجالت مجوز غیر قانوتی صادر می کند یا درب را برای دزد و کلاهبردار و جاعل باز می کند.

5_دعوت کردن از طرف اشخاصی که تارگت هستند و خود را عوضی معرفی کردن تا شخص دیگر را مجرم و خشونت طلب و جنایتکار جلوه دهند.

6_ حمله و تجاوز به پارتی ها و جلسات سکس و مغازه ها و بی حجاب ها و عکس فرد بیگناه تارگت را نشان می دهند و به دروغ ادعا می کنند از طرف او حمله شده و پول زور می گیرند یا زن اسیر می برند.

7_ شناسایی دگراندیشان و مخالفان اسلام و فرهنگهای مدرن و خرده فرهنگها و دگرباش ها و زنان مستقل و مدرن و مشاهیر کشور و نصب دوربین مخفی و استراق سمع و اسپیکر مخفی و ایمپلنت های جدانشدنی ذره بینی در گوش و حلق و سبردن مانیتورینگ صوت و تصویر جاسوسی به لاتهای محله فرد مذکور و آزار و اذیت از طریق پخش صدا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر