۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

درخواست راهنمایی + چگونه تروریستهای اداره جاسوسی حکومت جمهوری اسلامی ایران علیه من و دیگران جنایت و خود را حامی منو دیگران جلوه میدهند

در زمان دوره اول ریاست جمهوری خاتمی مجله دانشجویی داشتم و در آن مقاله های لیبرالی انتقاد از قواین اسلام و انتقاد حکومت اسلامی منتشر کرده بودم.
بعد از دانشگاه دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه اعلام کردند کارمند وزارت اطلاعات و سپاه در نقش دانشجو در دانشگاه بوده اند.
دستکم از سال 1382 تاکنون خانه ما دوربین مخفی و اسپیکر  مخفی و استراق سمع گذاشتن و علاوه بر خودشان دسترسی به محتوای زنده و ضبط شده اش را به لاتها و اوباش محله و تهران داده اند.
از سال ۱۳۸۸ که ویلایی را داده بودیم مشارکت دو مامور امنیتی با نام های افتخاری و اخوان معترضان جنبش سبز را در ساختمان ما شکنجه داده بودند.
بعدا سازمان جنگ روانی و جنگ ضد فرهنگ ها در ۸ تا ۹ واحد آپارتمانی ساختمان ما اوباش نشانیده اند و از سال ۱۳۸۹ تا به حال اسیر گیری و شکنجه می کنند. خودشان را به نام ما یا دوست ما معرفی  و عکس ما را نشان و شکنجه می کنند.

همچنین امنیتی های دانشگاه کاشان که خانه مشاهیر و ورزشکاران و هنرمندان و اینترنتی ها را کنترل می کنند به این ۹ واحد اختیار فضولی در کار فعالان ورزشی و فرهنگی و زنان و اینترنتی ها را داد و از همان سال ۱۳۸۹ تا به حال برای شکنجه و بازجویی می آورند در ک۱۹پ۱۷.
در حقیقت دانشجویان سابق کاشان که افسر امنیتی و جاسوسی بودند ساختمان ۱۶ واحدی ما را (خانه امن) کرده اند.
خانه امن یک اصطلاح جاسوسی امنیتی است و به شکنجه گاه و جلاد خانه و بازجویی خانه گفته میشود که به صورت خانه مسکونی جلوه داده شده باشد.

اینها از سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از جای نامعلومی پروژه سرکوب بلاگرها و پروژه سرکوب زن زندگی آزادی گرفتند و ۹ ماه در کوچه ما صدای زدن زن و شکنجه زن و تیراندازی از برج افق اکباتان و روبرویش می آمد.

من از سال ۱۴۰۱ از طریق ایمیل و اینستاگرام به چند سازمان حقوق بشری ایران خلاصه مسایل که ۵۰- ۶۰ صفحه است اطلاع رسانی کردم ولی آنها به وظایف سازمانی خود که بحث و بررسی و راهنمایی و مشاوره حقوقی است عمل نکرده اند. در حقیقت اصلا یک کلمه پاسخ نیامده.
مثلا باید در جواب ایمیل بگویند گزارش شما با کدرهگیری ۵۶۷۸ ثبت و توسط آقای فلانی در حال بررسی است. یا مثلا وقتی ما می گوییم آقای فلانی ۵ دختر را کشت باید بپرسند شماره تلفن و شماره پلاک خودرو و آدرس قاتل چیست. این ها را نمیپرسند.

۱- موضوع دوتا است یکی جنایات این ها در حق افراد ناشناس بیگناه و دیگری جنایات و مزاحمت های اینها علیه خودم.

۲- برای همین قصد دارم از وزارت اطلاعات و سپاه شکایت کنم که ۲۰ سال است دست ماموران و افسرانش را برای خلافکاری باز گذاشته است.

۳- دخترانی که در زن زندگی آزادی شهید شدند اکثرا بلاگر اینستاگرام و تلگرام بودند. چون سبک سازمان جنگ روانی و جنگ فرهنگها  مستقر کردن لات و اوباش در اطراف بلاگرها هست من فکر می کنم سارینا اسماعیل خانی توسط لاتهای مستقر کشته شده باشند نه پلیس و پلیس کرج هم گفته بود پلیس نکشته.

۴- اینها با تروجان و دوربین های مخفی  دخترانی که من چت می کنم یا در مورد ازدواج موقت رابطه دارم را تهدید می کنند. یعنی من مثلا دختر یا زن را به فرضا آدرس ولی عصر کوچه شماره ۵۰۰ پلاک ۲۰۰۰ می برم و به خانه بر می گردم لاتهای شکنجه گر ساختمان به من می گویند تعقیب کردیم و دیدیم دختر را به آدرس فلان بردی و او را آزار خواهیم داد.

۵- من نمی دانم آیا تلگرام و اینستاگرام دچار مشکل مثلا ویروس های هوش مصنوعی شده باشد پیام نرسد و بخصوص چون جنگ اکراین و روسیه است و جنگ تایوان و چین هم نزدیک بوده شاید سیستم های پیچیده قطع ارتباطات  پا شده باشد. چون حقوق بشری ها و فعالان سیاسی از پاسخ دادن خودداری می کنند.

۶- علاوه بر این ۲۰ سال است تلفنهای ثابت و موبایل ما مثل یک حالت سانترال مانند تحت کنترل همین ماموران حکومت و مافیا است. تلفن های ۱۱۰ و ۱۱۳ و سایر تلفنهای امنیتی یا هرگز گوشی بر داشته نمیشود و زنگ می خورد یا همین لاتها که همسایه ما هستند برمی دارند.

۷- اینها دامگذاری کرده و ایرانی می کشند و مدارک شناسایی اش را به شبیه القیافه افغانی اش می دهند.

۸- اینها دشمن دختران سایتهای دوستیابی و صیغه هستند.

۹- همه اینها روی فروش املاک مصادره ای که حکومت رسما نمی داند مصادره ای هستند بلکه مقامات افراد را خلع ید کرده ولی می فروشند در جیب خودشان میگذارند نه بیت المال.

با توجه به اینکه حقوق دان  هستید.
الف- خواهشمندم لینکهای من را همه را کامل بخوانید چند روز حداکثر وقت نمی گیرد کسانیکه ذاتا تندخانی می کنند چند ساعت وقت می گبرد.
ب- خواهشمندم به سیاستمداران داخلی و اپوزیسیون مطالب من را انتقال دهید
ج- خواهشمندم مطالب را به حقوق بشری ها انتقال دهید.
د-  خواهشمندم راهنمایی کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر