۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

چرا زن در فرهنگهای غیر مسلمان ارزشمند و محترم است ولی در اسلام نامحترم و فاحشه است؟

ویژگی تمام این مردان و اعضای خانواده شان این است که طرفدار تجاوز به زن هستند و هنگام دیدن زن خوشگل در خیابان با لحن و ژست مردان متجاوز درباره زیبایی زن و شهوت خودشان صحبت می کنند که نشان می دهد دین خشونت پرور اسلام متجاوز پرور است و این مردان شهوت و سکس و زیبایی را بد دانسته یا با نفرت یاد می کنند یا مثل مردان متجاوز صحبت می کنند که فرق دارد با روش مردم با فرهنگ.

همچنین اناث خانواده این مردان دریده و فضول جنسی و قاتل و شکنجه گر جنسی و بسیار بی ادب هستند.

توجه کنید که وقتی مردان اومانیست روسیه و چین و اروپا و آمریکا درباره اناث خانواده خود با غریبه و آشنا صحبت می کنند بقدری زیبا از اندام زن و سکس و شهوت تعریف می کنند که هم در مورد اندام و سکس و شهوت مادر و خواهر و دختر خودشان و هم درباره زنان روسپی و غرببه با احترام تعریف می کنند و زیبا تعریف می کنند چون در طویله مذهبی پرورش نیافته اند که اولا خجالت بکشند ثانیا از زن سکسی بدگویی کنند.


چرا در کشورهای مسلمان اگر مردی به مرد دیگر بگوید مادرت خوشگل است جنگ و دعوا میشود ولی در کشورهای نامسلمان چنین نمیشود؟

چون اسلام ضد لذت و ضد زیبایی و ضد مهربانی و ضد شهوت و ضد زن است. و لاتها و شرخرها با ناامنی می خواهند مردان از ترس حرف یا عمل لاتها و شرخرها بر ضد همسر و ضد دختر و ضد مادر و ضد خواهر خود عمل کرده انان را محدود و محدوتر کنند تا به آزادی های کشورهای مدرن دست نیابند تا لاتها و اوباش. شعبون بی مخ ها و طیب حاج رضایی ها و آشغالهای نره خر نر آلفای ضد زن راضی باشند.

یعنی لاتها و اوباش، فرهنگ فحاشی و بدگویی از زن و شهوت و رابطه جنسی ایجاد کرده اند که تاثیر بدی در جامعه داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر