۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

مافیای حکومت اسلامی چه چیزهای بدی یاد مردم حتی دکترها داده است

سیستم جنگ روانی و جنگ علیه فرهنگهای حکومت اسلامی حامی مافیا و رانتخواری و فساد اقتصادی است.
این سیستم به نحو گسترده به دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان و کارگران و کسبه و پزشکان و وکلا و همه آحاد مردم یادداده که
۱-در کار دیگران فضولی کنند.
۲- بجای اینکه از خود شخص مربوطه بپرسند از هر کس دیگری بپرسند تا تبلیغ کنند شاکی و گزارش دهنده محجور است یا متهم محجور است.
۳- کار مردم را راه نیندازند و به تاخیر اندازند.
۴- عوضی بازی را خوب جلوه می دهند. عوضی کسی است که خود را جای دیگری معرفی کند. مثلا اسمش حسن است بدروغ رضا معرفی کند. (زنها برای امنیت خودشان بسیار معمول است اسم خود را عوضی میکویند مثلا لاتی از سهیلا خانم می پرسد اسمت چیست می گوید فریده که معمول است ولی همین ساکنان طبقه سوم ک۱۹پ۱۷ که اوباش جنگ روانی هستند دختر و زنانشان به سفارش وزارت اطلاعات ژاله و لادن گذاشته و دایم این زنان زشتکردار و خلافکار که خانم داودی و خانم قدیری هستند، مزاحمت ایجاد می کنند. به پلیس زنگ می زنیم سپس زنی که اسیر زن زندگی آزادی است و ذله شده جلوی مامور پلیس اجبارا بدروغ اعتراف می کند کار اوست و از ۱۴۰۱ تا حالا که نزدیک پاییز ۱۴۰۳ است هرروز این برنامه را دارند و خانم داودی و خانم قدیری دستگیر نشده اند. اینها قتل و شکنجه دارند و این ماجرا را روایت می کنی اقای داوودی و قدیری میگن دیدی ما قتل انجام ندادیم این از ژستهای زن ما عصبانی شده تهمت زده)
من صدرثقةالاسلامی که گزارش دهنده هستم میگویم که لازم است بدانید که چند هزار زن اینطوری کتک خورده اند.
همچنین چندین تن از نامبردگان در این مطلب به دروغ خودشان را صدر و ثقة و صدرثقة و علی صدر و علی ثقة و صدرثقةالاسلامی اعلام می کنند.
۵- حسام خارابی و شهرام خارابی هر دو متولد دهه ۱۳۳۰ و محمد اردوانی متولد ۱۳۲۰ را مجبور به فروش املاک مصادره ای یا همکاری های مکمل شرخری جهت فروش املاک مصادره ای می کنند.
۶-وکلا را می ترسانند همکاری نکنند.
۷- داروخانه و تزریقاتی و پزشکان را تشویق می کنند واکسن تقلبی به بیمار بزند که می تواند منجر به بحران جهانی شبیه کرونا شود.
۸- خودشان ۳۰ سال است فحش به صدر ثقة الاسلامی می دهند، ولی زنان و گاه مردانی را اسیر کرده اند و با داد و قال فریاد میزنند این زن یا مرد به صدر ثقة الاسلامی فحش داده یا فلان حرف خوب یا بد را زده سپس او را کتک می زنند یا می کشند. (برای تخریب و متفور کردن صدر ثقة الاسلامی جنایت به نفع خودشان می کنند)

اسامی تعدادی از انبوه خانواده های جنایتکار مذکور را بار دیگر اعلام می کنم:
نیکونژاد شیرازی و اسدی رازی و وارسته حیدری و عطار حمیدی و مختاری کرچگانی و حمید کارگر پیر و مجید امیری صدا سیمای قم و هاشم آبادی سبزواری و محتشم مختار زاده و فخرالدین دوست محمد و محمدباقر سلکی و شهبازی و عزیزالهی و روح الله ذوالفقاری صدا و سیما و هداوندخانی و ساریخانلو و فرشادی و رستمعلی رستمی و غدیری و قدیری و سلامی و حاجی زاده و خلیفه و خلیفه بنی روانی و نگهداری و افتخاری و رزاقی و اخوان و حمید اخوان و داودی و مجید داودی و پارسا داوودی و بدری اوغول بیک و زبرجدی و زبرجدی شهریار و برادران ابوالقاسمی کنی و ابوالفضل محمدی و تورج رام و ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر