۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

اجاره یک روزه آپارتمان و قتل ساکنین آن توسط ساکنین جنایتکار ک19پ17

سلام
من از سال ۱۴۰۱ دارم گزارش می دهم که از سال ۱۳۸۸ ساختمان ۱۶ واحدی ما شکنجه خانه و جلادخانه متعلق به جمهوری اسلامی ایران و مافیا و افغانی ها بوده و هست.

علی رقم اطلاع رسانی. هر شب این مردان حداقل دو تا سه آپارتمان را برای یک شب به دختر و پسر جوان اجاره می دهند ولی ساعت ۳ یا ۴ حمله می کنند دختر و پسر را می کشند یا اسیر می کنند و در نتیجه ماشین و کارت بانکی و تلفن و اکانت تلگرام و اینستاگرام و خانه و شناسنامه و کارت ملی قربانی ها را به قول مهاجمین به غنیمت می گیرند و مدارک شناسایی را به افغانی های غیر مجاز می دهند.

علاوه بر این در ۷ واحد دیگر هر شب و روز یا لاتها حضوری و مجازی جلسه ناامن کردن برای بی حجاب ها و سکولارها دارند و در ساعات دیگر شکنجه و بازجویی اسرای زن زندگی آزادی و اپوزیسیون را دارند. در بعضی ساعت ها صدای سالومه سیدنیای من و تو و صدای فلاحتی وی او ای می آید که به مردم می گویند به ایران برای براندازی آمدند به مردم چت و تلفن کرده دعوت به مکان هایی می کنند. در ساعاتی لاتهای مدعو و خود ساکنین زن و مرد مزاحم ما میشوند و با اسپیکر مخفی علیه ما جنگ روانی می کنند.
این ها هنگام شکنجه قربانی ها خودشان را صدرثقةالاسلامی معرفی می کنند که نام خانوادگی من گزارش دهنده است.

اطلاعات اضافه:
@kashan_un

@spy_dust

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

https://mafia-of-iran.blogspot.com

@zza_iran

این مردان و زنانشان می بینند که من پیام به وکلا و حقوق بشرمی فرستم ولی اقدامی در جهت جلوگیری از جنایاتشان نمیشود وکسی جلوگیرشان نیست پس پرروتر و جنایتکارتر شده اند.

عده ای منتقد پیدا کردن از کوچه و پلاکهای اطراف داد میزنند ظاهرا آنها را به صلاح دعوت می کنند ولی در عمل پشتیبانشان هستند و انها نیز ضد آزادی و ضد زن هستند و نقش مکمل دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر