۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

جلسات تهاجم فرهنگی و خشونت فیزیکی به زنان بی حجاب و مدرن توسط اوباش

توجه
توجه
خبر مهم
تابستان ۱۴۰۱ من از اوباش آباد بلوار فردوس تهران یا چاله میدان و جوادیه دوم تهران چه خبری در گروه های تلگرامی دادم؟
خبر دادم از مرداد ۱۴۰۱ سردسته لاتهای تهران به پیشنهاد تورج رام جلسه می گذارند که در خیابان مردان لات دنبال زنان بی حجاب بی افتند و داد بزنند مگه تو هارلوتی بیحجاب شدی. از کلمه خود هارلوت.

دوباره از دیشب23 مرداد 1403 صدها زن مبلغ حجاب که بعضی مصلحتی بی حجاب شدند و زنان باند فساد اقتصادی و پولشویی وردست دانشجویانی که نوعی شهرام جزایری هستند در روبروی برج افق و سوانح طبیعی جلسه طراحی حمله به سایت های دوستیابی و حمله به اقلیتهای جنسی و حمله به کارگران جنسی را به رهبری تورج رام آغاز کرده اند .‍. از یکی دو هفته قبل حمله به سایتهای دوستیابی آغار شده است. تورج رام معروف به تورج رام بازجوی  فرنوش رام رادیو اسراییل است.

در ۱۴۰۱ خبرقتل ده ها دختر اعلام شد که بلاگر بودند و توسط باند بچه های جنگ روانی دانشگاه کاشان لاتها و اوباش واقعی با لوازم جاسوسی از انها جاسوسی  میکردند که قاتلشان شدند. مثل سارینا اسماعیل زاده.

این زنها و مردها که جلسه گذاشتن قاتلین امثال سارینا هستنند.

به دلایل نا معلوم از بین ده ها دختر که شهدای زن زندگی آزادی بودند وقتی نام ژینا امینی و نیکا شاکرمی برای اولین بار اعلام شد لاتهای بلوار فردوس جشن وپایکوبی کردند بخصوص الله قلی و رام و برادران ابوالقاسمی و لاتهای ک۱۹پ۱۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر