۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

تاکیتک های جنگ روانی و جنگ ضد فرهنگها که میتواند باعث پاندمی جهانی شود.

من نویسنده مقاله انتقاد از اسلام در سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ در دانشگاه کاشان بودم. بعد وزارت اطلاعات، لات و اوباش و تروریست با دستکاری مجله های من به خارج فرستاد . بعد از من خواست همکاری کنم ولی من برعکس عمل کردم به سیا و موساد و اپوزبسیون از طریق اینترنت از اوایل دهه ۱۳۸۰ خبر دادم.
و همچنین مسایل مختلف با سوژه های مختلف علیه من انجام داده اند.
مثلا مزاحم زنان و دخترانی که با آنها دوست میشوم تا حد ضرب و شتم و قتل آنها میشوند.

از خارج به اسم من مهمان بخصوص زن دعوت و دچار مشکلش  می کنند.

همچنین در هر پاساژ یا شرکتی که سر و کار داشتم فرضا برای خرید بوده مزاحم شدند و در و پنجره شکوندن یا مزاحم زنان شاغل شدند.

پزشکان و داروسازان را وادار می کنند داروی عوضی دهد یا مغازه داران را تشویق می کنند گرانتر از معمول جنس بفروشند و تعمیرکاران چند برابر استاندارد پول می گیرند.

ده ها ماجرای پیچیده علیه من و مردم کرده اند.



وزارت اطلاعات من را دستگیر نکرد آمده در ساختمان محل سکونت ما از ۱۵ سال پیش خانه امن (مافیا و ادارات جاسوسی به خانه ای که ظاهرش مسکونی است و زن و مرد و بچه ها نقش خانواده را بازی می کنند ولی  شکنجه و بازجویی و قتل می کنند را خانه امن می گویند) کرده و هر شب و روز از سال ۱۳۸۸ آدم میارن شکنجه می دهند عکس من را نشان می دهند میگویند رئیسشان هستم دستور شکنجه دادم. یا اسم خودشان را نام و فامیل من که صدرثقةالاسلامی است، گذاشته شکنجه می کنند.

در خانه ما از ۲۰ سال پیش دوربین جاسوسی گذاشتن شبانه روز صدها لات و غیر لات میارن نشان می دهند تا روی مردم را به ما باز کنند.

همچنین عدم تمکین یاد تعمیرکاران و پزشکان یاد می دهمد.

اگر این دو کانال را حوصله کنی اسکرول کنی از اول تا اخر  بخوانی میفهمی چه خطرناک هستند.

این تاکتیک جنگ روانی وزارت اطلاعات است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر