۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

فامیل های من را مجبور به همکاری جهت نفوذ دادن جاسوس به خارج کرده اند

خطر
خطر
از روی تحلیل کردن پستهای گروه های تلگرامی و فروم ها به نظر میرسد:
حداقل ۵۰۰۰ فعال رایگان و گمنام اینترنتی در زمینه وکالت و سیاست و کامپیوتر و هنر و نقد دین و فلسفه و ادبیات و اروتیک حداقل از ۲۰۲۱ کنترل اکانتشان کامل و ناقص دست خودشان نیست.

در مورد من اکثر اکانتهای قدیمی دست خودم هست ولی اکانتهای جدید از 2023 در فرومهای انگلیسی زبان اخراج میشوم بدون ارسال حتی یک مطلب.

از طرفی بچه های هنر و غیر هنر دانشگاه کاشان دهه ۱۳۷۰ زیر دست سعید امامی ، معاون وزارت جاسوسی، که مبتکر قتل هنرمندان و نویسنده ها بود، جهت جنگ روانی و ترور علیه فرهنگهای مغایر اسلام و نفوذ در اپوزبسیون و نفوذ در خارج و فعالیتهای ضد اطلاعات دینی و فرهنگی و همچنین جهت فساد اقتصادی و پولشویی، تربیت شده اند. در بیست سال گذشته پشت سر من در هنگام نوشتن مقالات سیاسی اومانیستی و ضد اسلام دوربین جاسوسی و تروجان بوده، اینها زودتر تلفن میزدند.
در خارج نفوذ بوده از طرفی از همان ۲۰ سال پبش یا قبل از آن وزارت جاسوسی ایران از حسام خارابی و شهرام خارابی و محمد اردوانی  که فامیلهای من هستند خواسته جهت نفوذ به اپوزیسیون و کشورهای خارجی وزارت جاسوسی ایران را یاری دهند این سه و بچه های جاسوسی امنیتی دانشگاه کاشان دهه ۱۳۷۰ و اوباش ک۱۹پ۱۷ و لاتهای اطراف برج افق اکباتان در کار فروش زمین و املاک مصادره ای مناطق فقیر نشین تا غنی نشین هستند.

از مجله های جنبش و ستون آزاد و صدها مجله دانشجویی کشور برای ارسال پناهنده تقلبی و تروریست به خارج استفاده شده است.

همگی این سیستم علاقه به تسلط بر زنان ایران و علاقه به تسلط بر روابط مختلف بین زن و مرد و تعیین تکلیف و مزاحمت و جنایت در این مورد هستند.
20240918

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر