۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

خلاصه ای از جنایات سازمان جنگ روانیو جنگ بر ضد فرهنگهای مغایر اسلام علیه من

بعد از دانشگاه اعضای انجمن اسلامی دانشگاه و دوستان أنها به من اعلام کردند مامور و افسر جاسوسی امنیتی از واجا و ساس در دانشگاه بوده اند.
سپس  از طریق سازمان جنگ روانی و مبارزه با فرهنگ ها ، مزاحمتهایی که حکومت اسلامی علیه منتقدان اسلام و پیروان سایر ادیان انجام می دهد علیه ما اغاز کرده اند.
از قبیل:
۱- خانه ما را دوربین مخفی و استراق سمع و اسپیکر مخفی گذاشته اند و مانیتورینگ (صدا و تصویر) را بدست لاتها و اراذل و اوباش محله داده اند.
۲- پشت من دوربین مخفی گذاشته بودند وقتی در فروم های اروپایی و آمریکابی مطلب نوشته بودم، تروریستهای سازمان خودشان جون من کتبی مطلب مینوشتم و هرگز چت تصویری و صوتی نکرده بودم آنها با دیدن چرک نویس مقاله ، به اعضای سایت خارجی تلفن زدند و به خارج تروریست فرستاند و بعد خواستند با تهدید و پول معامله کنند که من همکاری کنم ولی من برعکس عمل کردم و من به کشورهای ابرقدرت خبر دادم.
۳-این افراد بقایای باند سعید امامی که کارش جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها بود و قتل زنجیره ای راه انداخته بود هستند. همین نصب دوربین و دادن مانیتورینگ را علیه نیکا شاکرمی و ژینا امینی و سارینا اسماعیل خانی کرده بودند.

۴- مزاحم جنسی هستند و زنانی که دوست میشوم و زنان ازدواج موقت را که با من رابطه برقرار می کنند را شکنجه و مضروب و تهدید می کنند.
۵- از ۲۰ سال پیش تلفن های ثابت و موبایل من را از گره یا مرکز مخابراتی سانترال مانند کرده اند و هر کاری بخواهند  روی مکالمات می کنند. بطوریکه هر وقت از سال ۱۴۰۱ به ۱۱۰ و ۱۱۳ زنگ زده ام لاتهای محله پاسخ داده اند نه سالن پاسخ به تلفن مرکز ۱۱۰ و ۱۱۳ .
۶-  تعمیرکاران و فنی ها را تشویق می کنند چند برابر پول بگیرند و ناقص تحویل  بدهند.
۷- از سال ۱۳۸۸ در ۸ - ۹ واحد از ۱۶ واحد ساختمان ما شکنجه گاه و بازجو خانه درست کرده اند زنان و مردان اکثرا دختران جوان را شکنجه می دهند  مثلا شلاق و سیلی زدن و مضروب کردن و شکستن دست و پا و به قربانی خودشان را با اسم و فامیل من یعنی خودشان را علیرضا صدرثقة الاسلامی معرفی می کنند.  و شیشه های مغازه ها را شکسته یا مجالس پارتی جوانان را حمله کرده عکس من را نشان داده اند که به دستور من بوده است.
۸- از سال ۱۴۰۱ بصورت انبوه دامگذاری و زنان و مردان را مقتول و کارت شناسایی و شناسنامه شان را به افغانی ها و پاکستانی های غیر مجاز می دهند.
۹- زنان و دختران ۹ واحد شکنجه گر با هوچی گری خودشان را به مردم گاه خواهر و گاه مادر و کاه همسر و دوست دختر من اعلام می کنند.
۱۰- همان شکنجه گران که هم ما را فحش و هم با دوربین خانه ما را به مردم نشان می دهند و هم دیگران شکنجه می دهند به اسم ما ، با دعوت از مردم و با تلفن و چت اینترنتی خود را یار و یاور من که علیرضا صدر ثقة الاسلامی در موضوعات ضد و نقیض حقوق بشر جهانی و سکولاریسم و مبارزه علیه ازادی زنان و مبارزه به نفع آزادی زنان و ضرورت سرکوب جنبش زن زندگی آزادی و ضرورت دفاع از زن زندگی آزادی صحبت می کنند.
۱۱- مرتبط با مافیا بخصوص املاک و املاک مصادره ای هستند.
۱۲- فامیلهای من را تهدید و تطمیع کرده اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر