۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

روی لاتها و اوباش را برای زورگویی به هنرمندان و نویسندگان و زنان مدرن بازکرده اند و نویسندگان وبلاگ را اسیر میکنند.

لات پروری و دخیل کردن لاتها در امور فرهنگی

شهدای زن زندگی آزادی دختران نویسنده اینترنت یا تولید کننده محتوای اینستاگرام بودند که این باند لاتهای کثیف را مسئول جاسوسی و تذکر دادن به آنها کرده بود.

یکی از کارهای باند دانشجویان جنگ روانی کاشان این بوده و هست که از همان زمان دانشجویی فرضا از همان سال ۱۳۷۶ بصورت برنامه ریزی شده و سازمان داده شده لاتهای بی تربیت ضد زن و ضد فمینیست و ضد سکولار را وارد عرصه زورگویی و فضولی در کار و زندگی دگراندیشان و نویسندگان و هنرمندان و ورزشکاران و اینترنتی ها و زنان کرده اند.

بطوریکه در حریمهای خصوصی و کاری، دوربین های مخفی و استراق سمع و اسپیکر مخفی نصب کرده اند و تماشا و شنیدن محتوای زنده و ضبط شده است را علاوه بر خودشان به لاتهای محله شخصهای قربانی و تارگت داده اند.

من خود نویسنده هستم این دانشجویان سابق کاشان در ساختمانی که زمینش مال ما بوده و مشارکت کرده ایم لاتها و شرخرهای بسیار خطرناک سکونت داده اند و از همان سال ۱۳۸۸ این ها1_ اقدام به دامگذاری و آدمربایی و شکنجه و بازجویی زنان و مردان و کودکان کرده و می کنند.
2_ این شرخرها و لاتها در پروژه های جنایتکارانه خود از نام من و سایر بی گناهان استفاده می کنند یعنی فرضا یک دختر بلاگر را اذیت می کنند و تجاوز یا اذیت می کنند و بازجو نام خودش را صدر ثقة الاسلامی اعلام می کند.

 3_در جریان انقلاب زن زندگی آزادی همگی بخصوص بدری اغول بیک پروژه آزار و اذیت خانواده و فامیلهای ترانه علی دوستی را اخذ و چند هفته مشغول اینکار بودند.

4_ این لاتها برای مردم آزاری و جنایت خود از رمز (به خواهر های اقای صدر ثقة الاسلامی توهین کرده بود و خون جلوی چشمان گرفت طرف را دچار عقوبت کردیم) استفاده می کنند. ما هرچه تلفن به پلیس می زنیم که دارند بی گناهان را کتک می زنند و ادعا می کنند برای دفاع از صدر ثقة الاسلامی می کنند پلیس جلوگیری از کارشان نمی کند.

 5_ این لاتها که اسرای اعتراضات مردمی را تحت عنوان حمایت از صدر ثقة الاسلامی مقتول و مضروب و اسیر کرده اند بیست سال است خودشان یا فرمانده هایشان زشت ترین فحش ها و دروغ ها را درباره من و خواهر هایم در محله و ساختمان فریاد می زنند حالا مدعی شده اند مقتول و مضروب می کنند تا کسی جرات فحش دادن به صدر ثقة الاسلامی نکند و خود جانیان در نواقع و ساعاتی به صدر ثقة الاسلامی فحش می دهند.

 6_ همگی از تاکتیک های تخریبی مختلف جنگ روانی استفاده می کنند مثلا تمام شکنجه گرها و لاتها اسم ما را روی خودشان گذاشته یا عکس ما را به قربانیان نشان میدهند و خودشان را دوست و حامی ما معرفی می کنند.
7_متخصص سیاهکاری هستند مثلا فرض کنید داور فوتبال از فحاشان شکایت کند سپس هر جا داور می رود همانها که در استادیوم فحش به داور می دهند احاطه اش کنند و شعار دهند روح منی و عشق منی و در خیابانها شیشه های ماشینها را بشکنند و جار و جنجال کنند بگویند در حمایت از این داور که الان از کنار ماشین شما رد شد شیشه ماشین شما را شکستیم و ما بادیگارد داور هستیم.
8_ ساکنین ک۱۹پ۱۷ لاتهای متعدد مختلف دعوت و با دوربین خانه ما را دیده و انواع حرفهای رکیک جنسی میزنند مزاحم دوست دختر و شریکهای عشقی و جنسی میشوند.
9_از ۱۴۰۱ از طریق ایمیل و اینستاگرام دارم اطلاع رسانی و درخواست راهنمایی از سازمانهای حقوق بشری می کنم دریغ از یک کلمه راهنمایی
10- دختران بلاگر شهید شده در ۱۴۰۱ مثل ما در خانه شان دوربین و اسپیکر و استراق سمع کارگذاشته شده بوده و چون آزادی خواه و بلاگر بودند باند دانشجویان کاشان لاتها را جهت آزار آنها استخدام کرده بوده شهدایی نظیر سارینا اسماعیل خانی

آمران و بسیج کننده های لاتها جهت انواع آزار خانواده های زیر هستند:
قدیری و سلامی و حاجی زاده و خلیفه و خلیفه بنی روانی و بدری اغول بیک و حمید اخوان و مجید داودی و پارسا داوودی و افتخاری و نگهداری و زبرجدی و زبرجدی شهریار و رستمی و فرشادی و ساریخانلو و سیروس عزیزالهی و ذوالفقاری و شهبازی و محمد باقر سلکی و محمد مهدی نیکونژاد و محمدصادق اسدی رازی و حمید کارگر پیر و امیر وارسته حیدری و مختاری کرچگانی و هاشم آبادی سبزواری و محتشم مختارزاده و تورج رام و برادران ابوالقاسمی کنی و برادران الله قلی یا الا قلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر