۱۴۰۳ مهر ۵, پنجشنبه

جنایات وحشتناک چهار باندی در 14819 تهران و سایر نقاط ایران بخصوص در 2022 و 2023 ولی هنوز ادامه دارد!

خلاصه جنایات چهار باندی در 14819 تهران و سایر نقاط ایران.

آدرس محل جنایات: تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی برج افق اکباتان و پژوهشکده سوانح طبیعی و تقریبا کل کوچه 19 و کوچه۱۹ پلاک۱۷ و سایر کوچه های خیابان های ابراهیمی و علی حسینی.

در 14819 تهران به رهبری و عاملیت دانشجویان دهه ۱۳۷۰ کاشان و لاتهای قدیمی محله و شکنجه گران ک۱۹پ۱۷ و یک گروه چهارم جنایات زیر طی سه دهه انجام شده است:

1_ از پاییز 1401 تا اردیبهشت 1402 در برج افق اکباتان و ک۱۹ روبرویش در پلاکهای 3 و 5 و 9 و 11 و  15 و 17 و 23 زنان مدعو و مستاجر به شعار مرگ بر دیکتاتور دعوت و اجبار میشدند سپس مضروب یا اسیر یا مقتول میشدند.

2_شکنجه گران ک۱۹پ۱۷ از بهار 1401 و حتی احتمالا سالهای قبل از سایتهای دوستیابی و صیغه دختر و زن دعوت سپس تجاوز و مضروب یا اسیر یا مقتول میکردند.

3_ عملیات افراد شبیه الصورت و شبیه الصدا از سال 1388 تا کنون. با اسامی جعلی و عوضی.

4_ من که علیرضا صدرثقةالاسلامی هستم. در دانشگاه کاشان مبارز لیبرال اومانیست بودم چهار باند فوق الذکر با ترساندن و فریب فامیل هایم با مجله ها و مقاله های من تروریست و اوباش به خارج و اپوزیسیون پناهنده کرده اند.

5_چهار باند مذکور افرادی را در محله ساکن که نام خواهرهایم لادن و ژاله و نام من با فامیلی های صدر و ثقة و اسلامی و صدرثقةالاسلامی رویشان گذاشته و انواع اذیت میکنند سپس همانها توسط اوباش ۴ باند مذکور مضروب و مقتول میشوند.

6_اعضا و اناث چهار باند مذکور نیز با عوضی بازی از اسم و فامیل ما سواستفاده می کنند. بخصوص خانواده های ابوالقاسمی کنی و رام و قدیری و داودی و بدری اغول بیک و ذوالفقاری.

7_از سال 2003میلادی پشت سر من دوربین مخفی و تروجان بوده مقالات انتقاد از اسلام و سیاسی من را دیدند که در حالت چرک نویس بوده، تلفن زده اند با خارجی ها و اپوزیسیون تماس گرفته اند، خودشان را جای من معرفی و تروریست و جنایتکار و نفوذی به خارج و اپوزیسیون فرستاده اند.

8_ سه دهه است تلفنهای موبایل و ثابت ما حالتی شبیه سانترال است و هرنوع دخالت و اذیت با کنترل و پاسحگویی تلفن های ما می کنند.

9_ساختمان ۱۶ واحدی ک۱۹پ۱۷ از سال ۱۳۸۶ تاکنون شکنجه خانه است و به اصطلاح خانه های امن است که تروریستها و شکنجه گران نقش زن و شوهر و کودک در قالب خانواده را بازی می کنند. و در ۸ واحد سهم سازنده شبانه روز ، اسیر شکنجه داده اند و میدهند و عکس من را به عنوان آمر شکنجه نشان قربانی ها و تارگت ها می دهند و شکنجه گرها خودشان را با اسم و فامیل من معرفی کرده و می کنند.

10_ به مجالس پارتی و تولد و عروسی حمله و من را آمر حمله معرفی کرده اند.

11_ انواع اذیت و‌ آزار که مجال نقل کردنش نیست.

12_ کلیه موارد فوق با خرید و فروش  املاک مصادره ای که حکومت خبر ندارد مصادره ای هستند و جنایت سر خرید و فروشش انجام میشود مرتبط هست. (شاید هم املاک غیرمصادره ای هم باشند)

13_کوچه پر است از خودروهایی که پارک کرده و صاحبش برنگشته است و خاک گرفته و پنچر شده اند.پلاکهایشان ولی تمیزتر از انتظار است. عکسشان در وبلاگ موجود است.

14_مستاجران و خریداران املاک محله عمدتا یا تارگتها و قربانیان چهارباند مذکور هستند یا همدست های آنان. این نفوذ چهار باند را در آژانسـ های املاک و خطوط تلفن موبایل را نشان میدهد.

15_ چهار باند مذکور آمرین یا عاملین نصب و بهره برداری وسایل جاسوسی از حریم خصوصی و کاری میلیونها ایرانی از صنوف مختلف اقتصادی و فرهنگی و جنایتکار علیه هزاران هزار بلاگر و فعال اینترنتی و هنری و ورزشی و فرهنگی و سکسی هستند.

16_فامیلهای مادری من حسام خارابی و شهرام خارابی و محمد اردوانی را تهدید و تطمیع کرده اند و مرتبط با 15 مورد قبلی از آنها سواستفاده می کنند.

اسامی خانواده های جنایتکار مذکور:
نیکونژاد شیرازی و امیر وارسته حیدری و اسدی رازی و مختاری کرچگانی و محمدباقر سلکی و دوستمحمد و حمید کارگر پیر و مجید امیری و مهدی هاشم آبادی سبزواری و محتشم مختار زاده و منصور محترمی و چندین دانشجوی دهه ۱۳۷۰ کاشان و قدیری و سلامی و ساریخانلو و حاجی زاده و خلیفه بنی روانی و خلیفه و حمید بدری اغولبیک و افتخاری و نگهداری و رزاقی و اخوان و حمید اخوان و داودی و مجید داودی و پارسا داوودی و زبرجدی و زبرجدی شهریار و غنی و فرشادی و رستمعلی رستمی و سیروس عزیزالهی و شهبازی و روح الله ذوالفقاری و برادران ابوالقاسمی کنی و شوهرخواهرشان ابوالفضل محمدی و برادران الله قلی یا الا قلی و تورج رام و شایسته فر و شایسته فرد و رضایی دشتی و ...صدها نفر در بسیج و سپاه و حراست.

ک۱۹پ۱۷ احتمالا افغانی و پاکستانی هستند ولی مدعی هستند ایرانی هستند.

اطلاعات تکمیلی:
 
 

عکس برخی ازجنایتکاران:

چند عکس انتهایی از خودروها است که احتمال دارد خودروهای تارگتها و قربانیان جنایتهای جنایتکاران نامبرده یا مصور شده باشند. 






















 








 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر