۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

شرحی کوچک از جنایات اینها و به من چه گفتن سازمانهای حقوق بشر و وکلا و اپوزیسیون

شرق وحشی دو

به من چه


جنایت خطرناک نران آلفای مذهبی و مافیایی.
سلام
ما مشکل به منچه گو شدن مردم را داریم.
یک مشکل بزرگ ما صنف وکیل هست که اصلا همشون صد در صد پولکی با قیمت های عجیب و همچنین
1_به من چه گو
2_می ترسم پیگیری کنم
3_از دماغ فیل افتاده ها
4_افسار دار و بی اختیار (کسب تکلیف کننده از بالادست یا حزب و واجا و ساس و مافیا)

دهن من و خیلی از مردم سرویس میشود بارها مشکل مطرح می کنیم وکلا 4 واکنش فوق را دارند.

مشکلی که من مطرح میکنم از یک بعد مشکل خودم هست چون در اواخر دهه 1370 مجله انتقاد از حکومت اسلامی و انتقاد از اسلام چاپ کرده بودم و مقالاتش را خودم نوشته بودم بعد از دانشگاه دانشجویان انجمن اسلامی افشا کردند افسر جاسوسی حکومت بودند و فعالیت های اومانیستی من را بهانه کرده سازمان (جنگ روانی و مبارزه علیه فرهنگهای مغایر اسلام) از ۲۰ سال پیش خانه ما دوربین مخفی و استراق سمع و اسپیکر مخفی گذاشته و مانیتورینگ صدا و تصویر را به لاتهای محله و ساکنین ساختمان ما داده و لاتها را تشویق به مزاحنت کرده.

دوم اینکه تلفن موبایل ما را حالت سانترال مانند کرده اند مقصد را انتقال می دهند.
سوم ساختمان ما را شکتجه گر نشین کرده اند.
ما ساختمان مشارکت کردیم کلنگی مال پدرم بوده و این سازمان جنگ روانی، یک افغانی را شناسنامه ایرانی داده و سازنده کرده و در سال ۱۳۸۸ اتمام ساخت شده ولی از ۱۳۸۸ در ۸ واحد سهم سازنده، شکنجه گران و بازجوها کار در منزل شکتجه و قتل و تجاوز روی اسرایشان می کنند و به اصطلاح ادارات جاسوسی یا مافیایی (خانه امن = محل شکنجه و قتل) کرده اند.

دایم لاتها میان نقشه تجاوز و قتل و زورگیری ملک و صادرات زن و  دختر  و ختنه زنانی که مغضوب می شوند انجام می دهند...

هر وقت هم شکایت می کنم افسران واجا (وزارت جاسوسی کشور) و ساس (سازمان  جاسوسی سپاه پاسداران) که خودشان لوازم جاسوسی گذاشتن میان و هوچیگری می کنند.

بعدا فهمیدم این کار را علیه خیلی ها کرده اند. علیه وبلاگ نویس ها و دگراندیشان و فعالان حقوق بشر و مبارزان سیاسی و زنان مدرن و سکسی ها و هنرمندان و ورزشکاران کرده اند.

دختران شهید شده در زن زنذگی آزادی نیز به نظر می رسد اسیر این سازمان جنایی مذهبی مافیایی شذه بودند و در قتل گزینش شده و اشتباه و سهوی نبوده است.

از سال ۱۴۰۱ اسیر آوردن و دامگذاری و جنایت خیلی زیاد شده است. اصلا کل کوچه ساختمانهایش شکنجه و جلاد خونه بوده و هست.

به مدت ۸ ماه از مهر ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ هر شب زنان مدعو و مستاجران را به شعار دادن مرگ بر دیکتاتور دعوت ولی بعد از نیم ساعت تا یکساعت شعار دادن صدای زنان که توسط میزبان کتک می خوردند و صدای تفنگ و قطع شدن صدای جیغ زنان و شادی مردان لات با جملات نفرت پراکنه علیه قربانی و زنان شنیده میشد.
این که گفتم دیگر  مشکل من نیست مشکل مردم است.
از طریق اینستاگرام و تلگرام سازمانهای حقوق بشر را از تابستان ۱۴۰۱ که نقشه اذیت زنان بی حجاب را تورج رام  و بقیه می کشیدند قبل از قیام مهسا امینی اعلام کردم تا بحال دایم گزارش دادم ولی راهنمایی نکرده اند.

حضوری چندین جا از جمله سازمان ملل رفتم گفتند به من چه.

به مغازه دارها و میهمانان چند رستوران و دانشجو ها گفتم گفتند به من چه! یا ترسیدند.

صنف مغازه دار و فنی و کارگر اصلا می گی زن کتک می زنند و می کشند و تجاوز می کنند می گویند آخ جون و ...

به نظر شما ما راه حل برای این ملت ضد زن و ضد لطافت و ضد لذت و ضد آزادی و عقب مانده داریم؟

خودم ترجیح می دهم اسلحه آزاد شود و پلیس نباشد شبانه روز مرد قلدر و لات و رزمی کار بکشم با اسنیپر یا مسلسل

وقتی مثلا جامعه دجار هرج و مرح شود مردان عاقل باید بلافاصله قلدرها و مذهبی ها و لات ها را حذف کنند با مسموم کردن و مسلسل.

کشور به کشتیگیر و کونگفو کار و لات و نرآلفا و ضد زن و مذهبی نیاز ندارد.

یک سوریه دوم که هرکی دستمان رسید را بکشیم لازم داریم. جمعیت کشور را کم کنیم و پول را با فقیر کردن همه بی اهمیت کنیم. پول و تکنولوژی مردان خاورمیانه را هار می کند.

نفت و معادن را هم ابرقدرتها برادرانه نصف کنند و رایگان ببرند اقتصادشان بهتر شود.
20240901
14030611

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر